اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

حمایت جهاد کشاورزی از مرغداران و دامداران فعال در چرخه تولید

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: در اجرای طرح مردمی سازی هدفمند یارانه، حمایت گسترده از مرغداران و دامداران در چرخه تولید در اولویت کار جهاد کشاورزی است.

حمایت جهاد کشاورزی از مرغداران و دامداران فعال در چرخه تولید

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، رضا افلاطونی صبح امروز در حاشیه نشست وبینار قرارگاه امنیت غذایی کشور با حضور وزیر جهاد کشاورزی برگزار شد، اظهار کرد: حمایت بیشتر از دامداران و مرغداران کوچک با برقراری ارتباط آن به فروشگاههای زنجیره ای و کشتارگاهها موجب امنیت و ثبات در تولید می شود.

وی اضافه کرد: در خصوص خرید شیر مازاد واحدهای شیری کوچک که کارخانجات اعلام آمادگی کرده اند باید تفاهم نامهای بین شرکتها و دامداران منعقد شود و دامدار کوچک مقیاس با خیالی آسوده به تولید شیر بپردازد.

افلاطونی تاکید کرد: با توجه به اهمیت حوزه دام و طیور و مسایل مربوط به آن در حوزه نهاده و تولید، تمامی تمرکز مدیران جهاد کشاورزی باید روی این مهم معطوف شود و در معرفی افراد برای دریافت تسهیلات اهتمام ویژه ای لحاظ شود

این مسئول بیان کرد: معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی باید با پیگیری از بانک کشاورزی نسبت به جذب تسهیلات خرید نهاده به معرفی بیشتر دامداران و مرغداران اقدام کند.

گفتنی است در پایان این نشست مقرر شد تا برگزاری نشستهای تخصصی با اتحادیه ها بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول