اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

آموزش زبان انگلیسی با کتاب های American English File و Family and Friends

برای تسلط بر زبان دوم باید علاوه تقویت مهارتهای اصلی باید گرامر، دایره واژگان، آشنایی با اصطلاحات و... را نیز تقویت کرد.

آموزش زبان انگلیسی با کتاب های American English File و Family and Friends

در میان روش های مختلف آموزش زبان، کتاب همیشه به عنوان منبع اصلی شناخته می شود. حالا بررسی کنیم مناسب ترین کتاب برای ما کدام است؟ البته باید توجه داشته باشیم که این انتخاب به "سطح ، سن، روش آموزش" بستگی داره! در ادامه به معرفی دو تا از بهترین کتاب های آموزش زبان انگلیسی در رده سنی کودکان و بزرگسالان خواهیم پرداخت.

در میان کتابهای آموزش زبان انگلیسی برای کودکان و نوجوان، کتاب Family and Friends از محبوب‌ترین کتابهاست و برای آموزش بزرگسالان هم کتاب  American English File از محبوب‌ترین ها به شمار می‌آید.

بررسی کتاب Family and Friends

آموزش برای کودکان دارای مشخصه های خاصی است که از این بابت با روش آموزش بزرگسالان بسیار متفاوت است. برای بالا بردن کیفیت آموزش کودکان باید از منابع آموزشی کاربردی و معتبر استفاده بشه که از مهمترین منابع می توان به متاب امریکن فایل اشاره کرد. 

درباره کتاب آموزش زبان انگلیسی کودکان فمیلی اند فرندز 

مجموعه فمیلی اند فرندز یک دوره آموزشی کامل برای یادگیری زبان انگلیسی و مناسب کودکان در سنین ۸ تا ۱۲ سال است. این مجموعه شامل ۶ سطح است که توسط انتشارات آکسفورد طراحی، تدوین و منتشر شده است. مجموعه فمیلی اند فرندز دارای سطوح ابتدایی یا Starter و سطوح ۱ تا ۶ است. رنگ کتاب استارتر صورتی، سطح ۱ آبی، سطح ۲ قرمز، سطح ۳ سبز، سطح ۴ زرد، سطح ۵ بنفش و سطح ۶ نیز آبی کم‌رنگ است.

کتاب  Family and Friendsیکى از بهترین و محبوب‌ترین کتاب‌هاى آموزشگاهی زبان براى کودکان ٦ تا ١٢ سال مى باشد که در آموزشگاه ها و کلاس هاى آموزشى زبان انگلیسى با دو لهجه بریتیش (British) و امریکن (American) تدریس مى شود. آموزش این کتاب بسیار روان و ساده مى باشد و با روش هاى سرگرم کننده اى که دارد اشتیاق و علاقه به یادگیرى زبان انگلیسى را در کودک شکوفا مى کند و باعث افزایش مهارت هاى شنیدارى (Listening) گفتارى (Speaking) نوشتارى (Writing) خواندن (Reading) دستور زبان  (Grammar) و دایره لغات (Vocabulary) مى شود. همچنین این کتاب مهارت هاى احساسى، عاطفى، اجتماعى و …. را در کودک تقویت مى بخشد. (خرید کتاب آموزش زبان با تخفیف)

دوره های آموزشی فمیلی فرندز

بسیاری از افراد  بر این باورند که آموزش زبان دوم در کودکی باعث بروز مشکلات زبان شناسی برای فرزندانشان خواهد شد؛ اما تحقیقات اخیر این موضوع را به صورت کامل رد میکند و پیشنهاد میشود که آموزش زبان انگلیسی به صورت غیر مستقیم از مراحل آغازین تولد و سنین ۲ و ۳ سال شروع شود. البته این مسئله را مورد توجه قرارداد که مدرس باید دانش کافی ، تلفظ و لهجه ی صحیحی داشته باشد زیرا آموزش غیر حرفه ای و اشتباه میتواند تاثیر بسیار بدی به روند آموشی کودکان داشته باشد.

امروزه دوره های آموزشی Family and Friends در اکثر آموزشگاههای زبان انگلیسی تدریس می شوند. در آموزشگاه زبان صبح انقلاب آموزش زبان انگلیسی در دوره elementary درمجموع در 18 ترم صورت می‌گیرد و در قالب کلاس‌های گروهی برگزار می‌شود. 

 

بررسی کتاب American English File

کتاب‌های American English File  در 6 سطح (starter, 1, 2, 3, 4, 5) ارائه شده است. این شش سطح  از سطح بسیار مبتدی تا پیشرفته آموزش را پوشش می دهد.

هدف اصلی کتابAmerican English File  تقویت مکالمه با تمرکز بر گسترش دایره واژگانی و تقویت هارت‌های  Listening و Pronunciation تالیف شده است. در پایان این کتاب خلاصه‌ای از تمام مطالب آموزش داده شده ارائه شده و تمرین‌هایی که در پایان دروس وجود دارند فراگیرندگان زبان را برای استفاده از زبان انگلیسی در مکالمات روزمره آماده می‌کنند. استفاده از تصاویر فراوان مرتبط با درس به یادگیری سهولت می‌بخشد و آن را از حالت کسالت‌بار بودن خارج می‌کند.

لوح فشرده این کتاب شامل فایل‌های صوتی به همراه فیلم‌های آموزشی می‌باشد که جهت تفهیم بیشتر زبان‌آموزان تعبیه شده است. کتاب کار نیز شامل تمرینات فراوان است و همچنین افراد علاقه‌مند می‌توانند برای تقویت هرچه بیشتر زبان انگلیسی خود از آزمون‌های آنلاین این کتاب استفاده کرده و برای آزمون‌های مختلف آماده شوند.

آموزش ارائه شده در مجموعه کتاب‌های American English File روندی کاملاً اصولی و منسجم دارد و از این‌رو برخی آموزشگاه های معتبر کشورمان این کتاب را برای کلاس‌های خود انتخاب کرده‌اند.

کلاس های آموزش امریکن انگلیش فایل مناسب کیست:

افرادی که قصد مهاجرت دارند
عزیزانی کخ بورس تحصیلی شده اند
تاجرین و بازرگانان کشور
عزیزانی که قصد اخذ مدارک و نمرات بالا در آزمونهای خاص دارند
دوستانی که در جهت ارتقا سطح دانش عمومی خود در تلاش هستند
و نیاز دارند تا بر اساس هر چهار مهارت اصلی زبان تحت پیشرفت قرار گیرند
نیاز به رسیدن به یک مکالمه بسیار صحیح ، شیک و روان را دارند
و در صدد هستند تا بر اساس استانداردهای بین المللی دانش عمومی زبان خود را تکمیل کنند

در واقع میتوان از این کتاب ها به عنوان منبعی مطمئن، که در نهایت ( به دلیل اشراف بر هر چهار مهارت اصلی زبان ) شما را آماده شرکت در دورهای آمادگی آزمون های خاص مانند آیلتس ، تافل ، پی تی ایی و … نام برد.

خرید آنلاین کتاب آموزش زبان انگلیسی با تخفیف‎ از کتابانه

برای خرید انواع کتاب های آموزش زبان با تخفیف به فروشگاه اینترنتی کتابانه مراجعه کنید و در میان کتابهای متنوع این فروشگاه با بررسی قیمت محصولات مورد نظر خود اقدام به خرید کتاب آموزش زبان انگلیسی کنید.

در کتابانه علاوه بر کتابهای آموزش زبان، کتابهای کودک و نوجوان، بزرگسال، کمک درسی، کنکوری و دانشگاه در دسترس شنا هستن. 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول