پیست اسکی شمشک در مسیر واگذاری به بخش خصوصی

فرماندار شمیرانات با اشاره به غیرفعال بودن پیست اسکی بین المللی شمشک گفت: این مجموعه در راستای رفع مشکلات و فعال‌سازی لازم است به بخش خصوصی یعنی تعاونی‌ها و یا شهرداری شمشک دربندسر واگذار شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از شمیرانات، پیرو مطالبه اهالی، شورای اسلامی و شهرداری شمشک دربندسر و گزارش‌های واصله از نارضایتی شهروندان و ورزشکاران نسبت به غیرفعال بودن پیست اسکی مذکور، جلسه‌ای در خصوص پیگیری این موضوع مابین مجتبی ذاکریان فرماندار شمیرانات و ملک‌نیا نماینده شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و با حضور بخشدار و رئیس شورای اسلامی بخش رودبار قصران، و جمعی از مسؤولان فرمانداری روز دوشنبه در دفتر بخشدار برگزار شد.  طی این نشست، وضعیت پیست اسکی شمشک از چند دهه گذشته مرور و نماینده شرکت توسعه گزارشی از شرایط فعلی آن ارائه کرد. لذا طی بررسی‌های انجام گرفته، هزینه بالای استانداردسازی پیست مذکور و مساله تعارض مالکیت برخی از اهالی با وزارت ورزش و جوانان، مهم‌ترین عوامل غیرفعال بودن این پیست به شمار می‌رود.  با توجه به گزارش شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور مبنی بر در دست پیگیری بودن تعیین تکلیف مساله تعارض مالکیت و عدم وجود مانع برای واگذاری پیست اسکی شمشک به بخش خصوصی، و تاکید فرماندار شمیرانات در این‌باره، این پیست به منظور تحقق مطالبه اهالی و ورزشکاران، همچنین منافع شهروندان منطقه، با التزام به استاندارسازی، توسعه و بهرمندی بیش از پیش از این ظرفیت بالقوه ورزشی، تفریحی و گردشگری، و فعالیت مستمر در فصل اسکی، در صورت اعلام آمادگی و درخواست شهرداری شمشک دربندسر و یا تعاونی‌های این شهر واگذار خواهد شد. انتهای پیام/س
 پیست اسکی شمشک
19:18 - 9 خرداد 1401

2 بازنشر
30 بازدید



1 پاسخ