اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

پیست اسکی شمشک در مسیر واگذاری به بخش خصوصی

فرماندار شمیرانات با اشاره به غیرفعال بودن پیست اسکی بین المللی شمشک گفت: این مجموعه در راستای رفع مشکلات و فعال‌سازی لازم است به بخش خصوصی یعنی تعاونی‌ها و یا شهرداری شمشک دربندسر واگذار شود.

پیست اسکی شمشک در مسیر واگذاری به بخش خصوصی

به گزارش خبرگزاری فارس از شمیرانات، پیرو مطالبه اهالی، شورای اسلامی و شهرداری شمشک دربندسر و گزارش‌های واصله از نارضایتی شهروندان و ورزشکاران نسبت به غیرفعال بودن پیست اسکی مذکور، جلسه‌ای در خصوص پیگیری این موضوع مابین مجتبی ذاکریان فرماندار شمیرانات و ملک‌نیا نماینده شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و با حضور بخشدار و رئیس شورای اسلامی بخش رودبار قصران، و جمعی از مسؤولان فرمانداری روز دوشنبه در دفتر بخشدار برگزار شد. 

طی این نشست، وضعیت پیست اسکی شمشک از چند دهه گذشته مرور و نماینده شرکت توسعه گزارشی از شرایط فعلی آن ارائه کرد. لذا طی بررسی‌های انجام گرفته، هزینه بالای استانداردسازی پیست مذکور و مساله تعارض مالکیت برخی از اهالی با وزارت ورزش و جوانان، مهم‌ترین عوامل غیرفعال بودن این پیست به شمار می‌رود. 

با توجه به گزارش شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور مبنی بر در دست پیگیری بودن تعیین تکلیف مساله تعارض مالکیت و عدم وجود مانع برای واگذاری پیست اسکی شمشک به بخش خصوصی، و تاکید فرماندار شمیرانات در این‌باره، این پیست به منظور تحقق مطالبه اهالی و ورزشکاران، همچنین منافع شهروندان منطقه، با التزام به استاندارسازی، توسعه و بهرمندی بیش از پیش از این ظرفیت بالقوه ورزشی، تفریحی و گردشگری، و فعالیت مستمر در فصل اسکی، در صورت اعلام آمادگی و درخواست شهرداری شمشک دربندسر و یا تعاونی‌های این شهر واگذار خواهد شد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول