اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

توزیع ۱۰۰ هزار جوجه یک‌روزه در گیلان توسط بسیج مردمی

مسؤول سازمان بسیج کشاورزی سپاه قدس گیلان با اشاره به توزیع ۱۰۰ هزار جوجه یک روزه در گیلان گفت: این طرح در قالب طرح بسیج مردمی حمایت از جوجه یک روزه در بین مردم توزیع می‌شود.

توزیع ۱۰۰ هزار جوجه یک‌روزه در گیلان توسط بسیج مردمی

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مرتضی مرادی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه گیلان یکی از استان‌های با ظرفیت بسیار زیاد در تولید مرغ در کشور است، اظهار کرد: بخش اعظمی از مرغ کشور به ویژه استان تهران در گیلان تولید شده و هرساله مقدار زیادی از مرغ تولیدی در این استان به دیگر نقاط کشور صادر می‌شود.

وی با ابراز تأسف از معدوم‌سازی جوجه‌های یک روزه در برخی از نقاط کشور افزود: بعد از مشاهده تصاویر منتشر شده در فضای مجازی در خصوص معدوم‌سازی جوجه‌های یک روزه، تمهیداتی درخصوص ساماندهی مازاد تولید جوجه‌های یک‌روزه توسط وزارت جهاد کشاورزی اندیشیده شده است.

مسؤول سازمان بسیج کشاورزی سپاه قدس گیلان با تأکید بر لزوم توجه به حفظ جوجه‌های یک‌روزه در کشور بیان کرد: بسیج به عنوان شبکه مردمی که برای جمهوری اسلامی و مردم جانفشانی می‌کند، جوجه‌های یک روزه مازاد نیاز تولیدکنندگان را در غالب طرح بسیج مردمی برای حمایت از تولید جوجه یک‌روزه را در اختیار مردم و با نظارت جهاد کشاورزی و دامپزشکی انجام می‌دهد.

مرادی از توزیع جوجه‌های یک روزه در گیلان توسط سپاه قدس گیلان خبر داد و گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و با نظارت کامل جهاد کشاورزی و دامپزشکی، ۱۰۰ هزار جوجه یک روزه در بین آحاد مردم، روستاییان و عشایرین توزیع شده است.

وی توزیع جوجه‌های یک روزه را مختص به این زمان بحرانی ندانست و تصریح کرد: با هماهنگی میان سازمان بسیج و وزارت جهاد کشاورزی مقرر شد در طول سال جوجه‌های یک‌روزه مازاد نیاز تولیدکنندگان در اختیار بسیج قرار گرفته و این نهاد آن را در میان افراد توزیع کند، زیرا انجام اینکار علاوه بر کمک به معیشت مردم منجر به رشد اقتصادی استان می‌شود.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول