اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

مشکلات اقتصادی مانع حضور گسترده مردم در مناسبت‌های ملی و مذهبی نمی‌شود

معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مشکلات معیشتی و اقتصادی مانع حضور گسترده مردم در مناسبت‌های ملی و مذهبی نمی‌شود.

مشکلات اقتصادی مانع حضور گسترده مردم در مناسبت‌های ملی و مذهبی نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید جواد هاشمی در نشست ستاد بزرگداشت سالروز ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام(ره) گفت: کهگیلویه و بویراحمد به زودی میزبان یکی از سران قوا است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه انقلاب اسلامی هر چه دارد به برکت مجاهدت حضرت امام و شهدا است، افزود: جمهوری اسلامی به واسطه این بزرگواران به قدرت بلامنازعه‌ای در جهان تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه آغاز زعامت مقام معظم رهبری نباید به فراموشی سپرده شود، افزود: مقام معظم رهبری طی ۳۳ سال اخیر کشتی انقلاب اسلامی را به خوبی هدایت کردند که بهترین و بارزترین قدرت نظام حرکت اخیر در خلیج فارس است.

هاشمی با بیان اینکه شخصیت حضرت امام به خوبی تبیین شود، عنوان کرد: مردم در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی به خوبی پای کار هستند که حضور آنها در راهپیمایی روز قدس امسال نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد.

هاشمی با بیان اینکه فضاسازی شهری در دستور کار شهرداری‌ها و دستگاه‌ها قرار گیرد، گفت: مشکلات اقتصادی مانع حضور گسترده مردم در مناسبت‌های ملی و مذهبی نمی‌شود.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول