اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

محکومیت موضع گیری‌های تلخ و توهین به مقدسات در جشنواره کن در صحن شورای شهر تهران

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: اتفاقی که در سپهر فرهنگی ما و در جشنواره کن افتاد و موضع گیری‌های تلخ و توهین به مقدسات که در این جریان صورت گرفت، در جلسه شورای شهر تهران محکوم شد.

محکومیت موضع گیری‌های تلخ و توهین به مقدسات  در جشنواره کن در صحن شورای شهر تهران

به گزارش خبرنگار فارس، علیرضا نادعلی عضو شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه جلسه علنی شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در این جلسه گزارشی در خصوص ایمنی ساختمان‌های تهران مطرح شد، اظهار کرد: ایمنی ساختمان ها از دغدغه‌های چندماهه در شورا بوده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران همچنین تصریح کرد: شهرداری کار خوبی انجام داد و مدت چهار ماه روی طرحی کار کرد و با حادثه متروپل دغدغه مجددی اتفاق افتاد که در این ایام در هر جلسه شورا مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در خصوص اتفاقات جشنواره کن نیز تذکری از سوی کمیسیون فرهنگی و اجتماعی در جلسه شصت و هفتم شورا مطرح شد، گفت: اتفاقی که در سپهر فرهنگی ما و در جشنواره کن افتاد و موضع گیری‌های تلخ و توهین به مقدسات که در این جریان صورت گرفت، محکوم شد.

نادعلی با اشاره به انتشار لیست ساختمان های ناایمن تهران با تأکید بر اینکه وقتی اتفاق تلخی می‌افتد عبرت گرفته شود و به موقع بازنگری ها و نظارت ها صورت می گیرد، یادآور شد: در این مواقع نباید دچار عجله و شتاب زدگی شویم.

وی اضافه کرد: طرحی در سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در حال پیگیری است و باید اجازه دهیم پس از هماهنگی‌ها در شهرداری، طرح ارائه شده و نظرات را بشنویم و یک طرح همه جانبه داشته باشیم.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در این رابطه هماهنگی بین معاونت‌های شهرداری وجود دارد، گفت: بخشی‌نگری مشکل در ایمنی ساختمان ها ایجاد می کند و اگر پس از بررسی ها لیستی ارائه شود ممکن است تعداد متفاوت و بیشتر از این باشد و این فهرست قابل اتکاتر است و می توان بر اساس آن تصمیم گرفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول