اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

اهدای محموله بیش از۲ میلیارد ریالی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به سیل زدگان خوی

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان آذربایجان‌غربی از اعطای محموله ۲ میلیارد و۴۰۰ میلیون ریالی ستاد به سیل زدگان شهر دیزج دیز خوی از قبیل بسته‌های معیشتی،بهداشتی و اقلام ضروری خبر داد.

اهدای محموله بیش از۲ میلیارد ریالی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به سیل زدگان خوی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، احسان ابراهیمی معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان آذربایجان‌غربی در حاشیه اعطای این محموله به سیل‌زدگان شهر دیزج دیز خوی با اعلام این خبر اظهار داشت: هفته گذشته بارش شدید تگرگ و باران و جریان سیل در شهر دیزج دیز خوی خسارت زیادی به واحدهای مسکونی، کارگاه‌های قالی بافی، دامداری‌های و مزارع و باغات کشاورزی این شهر وارد کرد.

وی با اشاره به وظیفه ذاتی ستاد در کمک‌رسانی به مردم در روزهای سخت گفت: به دستور مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) آذربایجان‌غربی عوامل ستاداز جمله نهادهایی بود که بلافاصله در مناطق سیل زده و در کنار مردم آسیب‌دیده حاضر شد تا قدری از آلام این مردم بکاهد و با توزیع بسته‌های معیشتی،بهداشتی و اقلام ضروری خدمت‌رسانی کند.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی رحمه الله آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: محموله ۲ میلیارد و۴۰۰ میلیون ریالی بنیاد ستاداجرایی فرمان حضرت امام خمینی رحمه الله شامل انواع پتو، بسته‌های معیشتی، بسته‌های بهداشتی، کنسرو لوازم خانگی با حضور جمعی از مسؤولان ملی و محلی به سیل‌زدگان و افراد مشمول در شهردیزج دیز خوی اعطا شد.

ابراهیمی با اشاره به اقلام توزیع شده ابراز کرد: این لوازم شامل ۲۰۰بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد ریال، ۱۹۰ تخته پتو به ارزش ۸۰۰میلیون ریال، ۱۲۰۰ کنسرو به ارزش ۲۰۰میلیون ریال، بسته بهداشتی شامل پودر دستی، مایع ظرفشویی، دستکش، مایع دستشویی، شیشه پاکن و غیره به ارزش ۲۰۰میلیون ریال است.

وی با بیان اینکه این وظیفه ذاتی هر شخصی است که در این روزهای سخت به کمک همنوع خود بیاید، عنوان کرد: ما در ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، بنیاد احسان و گروه‌های جهادی برای کمک‌رسانی به مناطق سیل‌زده به وظیفه ذاتی خود عمل کردیم.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول