اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

مالک جدید میلان مقابل رئال قد علم کرد

مالک آمریکایی و جدید میلان در اولین اقدامش به دنبال ممانعت از انتقال ستاره این تیم به رئال است.

مالک جدید میلان مقابل رئال قد علم کرد

به گزارش خبرگزاری فارس، شبکه «اسکای اسپورت» از توافق نهایی برای انتقال مالکیت میلان به جری کاردینالی رئیس شرکت رید بیرت کاپیتال خبر داد.

مالک جدید و آمریکایی میلان در اولین اقدامات نقل و انتقالاتی اش علیه باشگاه رئال مادرید قد علم کرد. لیائو ستاره پرتغالی میلان در رادار رئال قرار دارد و پرس بعد از ناکامی در جذب امباپه به دنبال شکار پدیده روسونری است.

در همین رابطه تاجر آمریکایی در اولین اقدامش با لیائو وارد مذاکره شد تا مانع از رفتش به رئال مادرید شود. مبلغ 150 میلیون یورو بند فسخ قرارداد این مهاجم آینده دار پرتغالی با میلان است.

این مبلغ باعث شده تا رئال مادرید وارد عمل شود و بخواهد لیائو را به برنابئو بیاورد. اما مالک جدید باشگاه میلان بعد از مذاکره با مالدینی به هر نحوی قصد دارد این مهاجم 22 ساله در روسونری بماند.

میلان بعد از 11 سال در این فصل از سری آ موفق شد دوباره قهرمانی سری آ را جشن بگیرد. مدیریت جدید باشگاه قصد دارد تمام بازیکنان را حفظ کنند.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول