اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

انتقاد تند یحیی گل‌محمدی از رضاییان در آخرین تمرین فصل پرسپولیس

صحبت‌های بازیکن پرسپولیس در تلویزیون با واکنش سرمربی این تیم در تمرین روز گذشته روبرو شد.

انتقاد تند یحیی گل‌محمدی از رضاییان در آخرین تمرین فصل پرسپولیس

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 20 امروز پذیرای تیم فجرسپاسی شیراز است هر دو تیم آخرین دیدار خود در لیگ برتر را انجام دهند؛ با این تفاوت که سقوط فجر به لیگ دسته اول قطعی شده و پرسپولیس هم شانس بسیار زیادی برای نائب قهرمانی در لیگ دارد. (در صورت 3 بر صفر شدن بازی تراکتور_ پرسپولیس به سود شاگردان یحیی گل‌محمدی با رای کمیته انضباطی که احتمال آن بسیار زیاد است، سرخ‌پوشان تهرانی مقام دوم لیگ را به دست خواهند آورد.)

با این همه پرسپولیس برای آخرین بازی خود در لیگ برتر با حاشیه عجیبی روبرو شد؛ رامین رضاییان مدافع این تیم دوشنبه شب در یک برنامه تلویزیونی حاضر و انتقادهای عجیبی علیه همبازیان خود در پرسپولیس مطرح کرد که این موضوع با واکنش‌هایی روبرو شد. حتی صحبت‌هایی مبنی بر احضار او به کمیته انضباطی باشگاه هم به گوش رسید. این صحبت‌ها حتی باعث ناراحتی مربیان و بازیکنان پرسپولیس هم شد.

از آنجایی که تمرین روز سه‌شنبه پرسپولیس تعطیل بود مربیان و بازیکنان با رضاییان روبرو نشدند تا برخورد با او به تمرین روز گذشته برسد. در تمرین روز گذشته پرسپولیس که آخرین تمرین این تیم در فصل جاری بود یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس به انتقاد از رضاییان پرداخت. گل‌محمدی با انتقاد از رضاییان به این بازیکن عنوان کرد که نباید در رسانه این طور درباره تیم و همبازیانش صحبت می‌کرد. صحبت‌های سرمربی پرسپولیس دقایقی طول کشید و گل‌محمدی انتقادهایی را از رفتارهای بازیکن تیمش عنوان کرد.

حالا باید دید آیا برخورد با رامین رضاییان تنها به این صحبت‌ها ختم خواهد شد یا اینکه او بازی با فجرسپاسی را دور از ترکیب اصلی و از روی نیمکت تماشا خواهد کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول