اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

قدرت بازدارندگی ایران پیامد دوراندیشی‌های امام و تفکرات فرمانده کل قواست

وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح اعلام کرد: قدرت بازدارندگی ایران پیامد دوراندیشی‌های امام راحل و تفکرات فرماندهی معظم کل قواست.

قدرت بازدارندگی ایران پیامد دوراندیشی‌های امام و تفکرات فرمانده کل قواست

به گزارش خبرگزاری فارس، وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح به‌مناسبت سی و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

امام بنیان‌گذار یک مکتب فکری وسیاسی و اجتماعی است. (مقام معظم رهبری)

حضرت امام خمینی (ره) به منظور احیاء تمدن اسلامی و استقرار نظام دینی، حرکت انقلابی خود را علیه رژیم فاسد ستم شاهی آغاز نمود و با تکیه بر قدرت لا یزال الهی، استمداد از حضرات ائمه معصومین علیهم السلام و بهره گیری از معارف عمیق اسلام و قرآن کریم و پشتیبانی ملت بصیر، غیور، انقلابی و سرافراز ایران توانست ارکان سلطنت طاغوت را در هم پیچیده و به سلطه نظام‌های استکباری در این کشور بزرگ پایان دهد.

پیاده سازی نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم سالاری دینی با هدایت و روشنگری پیامبرگونه و رهبری امام خمینی (ره) آغاز و در ادامه‌ی این مسیر شکوهمند الهی با تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب، در حال توسعه و الگو سازی برای سایر کشور‌ها در جهت تحقق تمدن نوین اسلامی است؛ لذا در حالی سی و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی، یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) را گرامی می‌داریم که ندای اسلام خواهی و نهضت بیداری ملت‌ها به تبعیت از آرمان‌ها و دستاورد‌های نهادینه شده جمهوری اسلامی در دورترین سرزمین‌ها به گوش می‌رسد و آزادی خواهان جهان بیش از پیش با پیروی از مکتب امامین انقلاب، ایستادگی و مقاومت در برابر زورگویان عالم را بهترین راه کار خروج از سلطه استعمار و استثمار می‌دانند.

شخصیت تاریخ ساز، استکبار ستیز و سلطه ناپذیر امام راحل و ژرف نگری، تدابیر داهیانه و بلند فرماندهی معظم کل قوا، بازدارندگی اطمینان بخشی را در حوزه‌های دفاعی و نظامی ایجاد نموده به نحوی که موجبات خنثی سازی تهدیدات علیه میهن عزیز و امنیت مثال زدنی را فراهم نموده است.

اگر چه امروز ملت ایران در برابر تهاجم ترکیبی و بی سابقه دشمنان قرار دارنداما نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدای عزیز انقلاب، قیام خونین ۱۵ خرداد، شهدای والا مقام جنگ تحمیلی، شهدای مدافع حرم، شهدای امنیت و سلامت که نشئت گرفته از فرهنگ عاشورایی و مکتب فکری، سیاسی و اجتماعی امام (ره) بوده و نشانه‌ای از پیوند معنوی مردم با آرمان‌های ولایت و جانفشانی برای حفظ اسلام و برچیده شدن سلطه مستکبران است، خواهد توانست قله‌های پیروزی را در جهت تحقق آرمان‌های اسلامی فتح نماید.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح ضمن بیعت با آرمان‌های بنیانگذارکبیر انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با رهبر معظم معظم انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای عزیز و گرانقدر، از خداوند بزرگ توفیقات روز افزون برای نظام اسلامی و ملت سلحشور ایران در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) تحت رهبری داهیانه فرماندهی معظم کل قوا و رهبر معزز انقلاب حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)‌مسئلت دارد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول