اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

چند نکته برای اسباب کشی آسان

این جمله قدیمها که می گفتند هر 3 بار اساب کشی برابر با یکبار آتش سوزی است رو یادتون میاد؟ البته در گذشته معمولا اسباب کشی و جابجایی با کمک فامیل و دوستان وبه سختی انجام می شد ولی در حال حاضر، شرکت های باربری این مهم رو بعهده گرفته اند .

چند نکته برای اسباب کشی آسان

. پس اولین دغدغه شما هنگام جابجایی خانه و یا محل کار انتخاب درست  یک شرکت باربری خوشنام و مطمئن هست.در این خصوص چند نکته را رعایت بفرمایید :

مجوز از اتحادیه داشته باشه و نرخ مصوب اتحادیه رو رعایت و اعمال کند
کامیونهای جادار و بزرگ و پرسنل اموزش دیده داشته باشد
بیمه رایگان در اختیار شما بگذارد

شرکت‌های معتبر باربری  اغلب عضو اتحادیه باربری تهران هستند و تعرفه‌های باربری آن‌ها توسط اتحادیه اعلام شده است یعنی با توجه به انتخاب خودروی مورد نظر برای باربری مانند کامیون، خاور و یا وانت و .. نرخ پایه مشخص شده است. اما اگر بخواهید از کارگران باربری و یا از خدمات و وسایل بسته‌بندی استفاده کنید طبیعتا قیمت‌ها می‌تواند متناسب با نوع حساسیت بار شما تغییر یابد و به آن افزوده شود. طبیعتا جابجایی اجناس حساس، شکستنی و یا عتیقه و خاص که آسیب رسیدن به آن‌ها اغلب ضرررهای جبران ناپذیری به همراه دارد، نیاز به پرداخت مبالغ بیشتر و همچنین استفاده از بیمه بار دارد. بنابراین پیش از درخواست ماشین از باربری تمامی این موارد را با بخش پشتیبانی و مشاوران باربری هماهنگ کرده و خواسته خود را در قرارداد، نهایی نمایید.

قیمت‌ها و تعرفه‌های باربری در اتوبار فدک

در اتوبار فدک، طبق تعرفه اتحادیه حمل و نقل کالای درون شهری و برون شهری استان تهران و حومه قیمت کامیون‌های ۶ متری بر مبنای ۳ ساعت محاسبه می‌شود و بعد از آن هر یک ساعت اضافه محاسبه می‌گردد و زمان شروع ساعت از درب منزل تا زمان تخلیه بار می‌باشد. در ضمن هر سرویس برای یک بار بارگیری و تخلیه می‌باشد. ماشین‌های فدک بار شامل نیسان, وانت پیکان و مینی بار می‌باشد.

چند  توصیه  مهم هنگام اسباب کشی

با رعایت این نکات و توصیه ها در زمان جابجایی و اسباب کشی اطمینان خاطر بیشتری خواهید داشت و راحتر این پروسه را پشت سر خواهید گذاشت

رعایت و یا اطلاع از چند نکته می‌تواند پروسه جابه‌جایی را برای شما آسان و راحت کند. ما اشاره ای به برخی از آن‌ها خواهیم داشت:

اولین نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که برنامه زمانی دقیق و منظمی برای تمیز کردن محیط جدید، جمع کردن و بسته بندی، جابه جایی و چیدن دوباره لوازم و اثاثیه برای خود داشته باشید و سعی کنید مطابق برنامه پیش بروید.
اگر در زمینه بسته بندی لوازم و اثاثیه، نیاز به کمک دارید می‌توانید از شرکت‌های معتبر باربری تهران ارتباط بگیرید و بخواهید که با کادر حرفه‌ای خود، شما را یاری کنند.
باید حواستان باشد که وسایل شکستنی را در کارتن‌های محکم بسته بندی کنید.
نباید کف کارتن‌هایی که وسایل سنگین تر و یا شکستنی قرار می دهید را نادیده بگیرد. بهتر است از کارتن‌های اضافه برای محکم کردن کف بسته بندی خود استفاده کنید.
روی هر کارتن محتویات آن را یادداشت نمایید تا به راحتی بتوانید آن‌ها را در محل جدید خود بیابید و دچار سردرگمی نشوید.
با نظارت خود تمام پروسه بسته بندی، انتقال، باز کردن و چیندن دوباره را انجام دهید تا به راحتی بتوانید طبق برنامه، جابه‌جایی را انجام دهید
نباید بسته‌های خود را زیاد سنگین کنید. چرا که جابه‌جایی آن با مشکل مواجه خواهد شد و ممکن است به لوازم شما هم آسیبی برسد.
از شرکت باربری حرفه‌ای بخواهید که کار جابه جایی و حمل بار را انجام دهند.
هرگز در بسته بندی لوازم ، حمل آن‌ها و چینش دوباره عجله نداشته باشید، آرام و با حوصله اینکار را انجام دهید تا کمتر احساس خستگی کنید.
بسته بندی‌های خود را محکم نمایید تا حین حمل و نقل، لوازم شما گم نشوند.
این انتظار را داشته باشید که ممکن است طی حمل و نقل به لوازم و وسایل‌ها آسیبی برسد، پس لازم است بار خود را توسط شرکت، بیمه نمایید.
محیط جدید خود را از قبل تمیز نمایید، اغلب بعد از اسباب کشی تمیز کردن محیط و یا وسایل، به لحاظ زمانی و روانی سخت‌تر خواهد بود

جند توصیه برای بسته یندی لوازم

در انتخاب تعداد و سایز کارتن اسابب کشی دقت فرمایید . بطور مثال برای یک خانه با متراژ 100 متر حدودا 10 عدد کارتن کوچک -7 عدد کارتن متوسط  - 5 عدد کارتن بزرگ و 3 عدد کارتن خیلی بزرگ نیاز دارید
برای بسته بندی لوازم شکستنی، حتما از یونولیت برای زیر کارتن استفاده کنید
اشیائ بزرگتر را زیر قرار دهیدد و از نلیون حباب دار برای پیچیدن و قرار دادن لوازم شیشه ای و شکستنی استفاده کنید.

اتوبار فدک بار تهران

وقتی صحبت از انتخاب اتوبار و باربری شهری  می‌شود، مواردی از قبیل اطمینان از انجام درست کار، ارسال به موقع و رساندن سالم اثاثیه و کالا به مقصد اولین چیزهایی است که توقع می‌رود یک باربری بتواند به خوبی از پس انجام آن برآید. باربری اتوبار فدک بار که در تهران فعالیت دارد در تمامی مناطق تهران مانند شرق، غرب و شمال تهران و سایر مناطق نمایندگی و شعبه دارد. اگر برای انتقال بار خود اعم از جابجایی وسایل شرکت و محیط‌های کاری و خانه خود نیاز به کمک گرفتن از باربری دارید اتوبار فدک یک انتخاب شایسته و مطمئن است.

فدک بار خدماتی از قبیل بیمه بار و بسته‌بندی دقیق و با کیفیت را در اختیار مشتریان قرار خواهد داد. برای تماس با این باربری می‌توانید به طور شبانه روزی با شماره تماس 1770 تماس برقرار کرده و یا با مراجعه به سایت این باربری به آدرس الکترونیکی www.fadakbar.com از تمامی خدمات ارائه شده توسط این باربری تهران مطلع شده و از تعرفه‌های باربری که در این سایت درج شده است با خبر شوید و سپس با برآورد نوع بار خود اقدام به انتخاب ماشین و خدمات نمایید.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول