اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

8 نکته برای داشتن استایل دانشجویی راحت و شیک

ویروس کرونا پس از حدود دوسال کمرنگ شده و دانشگاه‌ها و مدارس به روال قبل بازگشته‌اند.

8 نکته برای داشتن استایل دانشجویی راحت و شیک

برای دانشجویانی که همیشه از شیک بودن عقب هستند، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. بعضی از دانشجویان ورودی جدید دیدگاه صحیحی از استایل مناسب برای دانشگاه ندارند. لباسی که می‌پوشید باید زیبا، آراسته و مرتب باشد. در واقع شما با لباس‌هایتان قبل از اینکه حرفی بزنید معرفی شده‌اید. انتخاب صحیح پوشش برای دانشگاه اهمیت زیادی دارد. برای اینکه انتخابی درست داشته باشید همراه ما باشید.

کتانی و کفش ورزشی

انتخاب درست در زمان مناسب شما را متمایز می­کند. اگر عادت به خرید برندهای معتبر و مشهور دارید و اکنون با وضعیت اقتصادی توان خرید آنها را ندارید بهتر است تا محصولات غیراصل تهیه و استفاده کنید و مطمئن شوید برای شیک بودن نیازی به برندهای گران قیمت نیست. تنها چیزی که باید داشته باشید این است که به جزئیات نگاه کنید. برای دانشگاه نیاز به خرید کفش اسپرت دخترانه سفید یا مشکی خواهید داشت. شما باید احساس راحتی بیشتری داشته باشید تا بیش از اندازه خسته نشوید. شما تمام روز سرکلاس‌های مختلف خسته و گرسنه می‌شوید و باید بتوانید شرایط خود را مدیریت کنید و فشار کمتری به بدنتان تحمیل کنید. حتما نیاز به یک جفت کفش راحت دارید که البته تاثیر مثبتی روی استایلتان خواهد داشت.

سلامتی خود را در اولویت قرار دهید

زیبایی فقط پوشیدن لباس های شیک مناسب نیست، بلکه از درون بدن شما شروع می‌شود و در بیرون جلوه می‌کند. شما باید توجه کافی به تمام بدن خود داشته باشید. به عنوان مثال زمانی که تمام روز پاهایتان در کفش است برای جلوگیری از ساییدگی پا یک مدل جوراب ساده یا فانتزی بلند بپوشید. همچنین باید به سلامت پوست و موی خود اهمیت دهید. موهای شما مدت زیادی زیر مقنعه قرار می‌گیرد و تحت فشار است. باید به دنبال راه‌های کاربردی برای بهبود شرایط موها باشید. پوست درخشان و موهایی که به خوبی تغذیه شده باشند می‌توانند شما را در هر لباسی زیبا جلوه دهند. به درستی از بدن خود مراقبت کنید تا زیبا به نظر برسید. با برنامه شلوغ شما، گاهی اوقات پیدا کردن زمانی برای مراقبت از پوست و موهایتان دشوار می‌شود. اما در نهایت، شما باید زمان پیدا کنید و نیازهای بدن خود را اولویت بندی کنید.

انتخاب مناسب رنگ‌های ترند

برای اینکه در دانشگاه شیک به نظر برسید، از جدیدترین رنگ­‌ها استفاده کنید. می­توانید این کار را با دنبال کردن وبلاگ نویسان و اینفلوئنسرهای مورد علاقه خود در اینستاگرام و رسانه­های اجتماعی انجام دهید. دقیقا همینقدر ساده است! تنها کاری که باید انجام دهید این است که آخرین روندها را دنبال کنید و لباس­های محبوب خود را با رنگ­های ترند خریداری کنید.

ساده اما مد روز باشید

بهترین راه برای پیش روی با مد روز ساده­ترین راه است. برای متفاوت به نظر رسیدن خیلی تلاش نکنید. خود را ساده بپوشانید تا مطابق با آخرین روندها باشید. نیازی به لباس‌های پیچیده و پر زرق و برق نیست زیرا باید تمام روزها را در دانشگاه بگذرانید، بنابراین مطمئن شوید، هر چیزی که می­پوشید راحت، ساده و مرتب است.

باتوجه به بودجه خود خرید کنید

مطمئناً می­توانید با بودجه کم خوب لباس بپوشید. برای اینکه بتوانید خوب لباس بپوشید، لزوماً مجبور نیستید مقدار زیادی هزینه کنید. فقط باید مکان مناسبی برای خرید پیدا کنید. اگر فکر می‌کنید یک مغازه قدیمی ارزش بازدید ندارد، یکبار امتحان کنید و وارد آن شوید. ممکن است لباس زیبایی با قیمتی عالی در آن پیدا کنید که توجه شما را به خود جلب کنند. فراموش نکنید مد در حال تکرار است و این مغازه‌های قدیمی کماکان دوباره ارزش خود را به دست خواهند آورد. فروشگاه‌های قدیمی، فروشگاه‌های آنلاین مختلف و صفحه‌های فروش آنلاین در اینستاگرام وجود دارد که می‌توانید لباس‌هایی با قیمت مناسب پیدا کنید. شما فقط باید از روند مد آگاه باشید و متناسب با آن اقلام مورد نظر خود را انتخاب کنید.

چند اکسسوری کاربردی بخرید

علاوه بر پوشیدن جدیدترین لباس های مد روز، به شدت توصیه می‌شود با استفاده از اکسسوری‌ها ظاهر خود را تقویت کنید. با این حال، مطمئن شوید که از حداقل لوازم جانبی برای دانشگاه استفاده کنید تا سادگی خود را دست نخورده نگه دارید. پوشیدن کفش‌های شیک با مانتو و شلوار جین و اضافه کردن ساعت به مچ دست، شما را زیبا و شیک نشان می‌دهد. خوش استایل بودن برای دانشگاه همیشه به این نیست که هر روز لباس­های جدید بپوشید، بلکه اهمیت در استفاده صحیح از لباس‌های همیشگی با سبکی جدید و استفاده به جا از اکسسوری‌ها است. پرداخت هزینه گزاف برای لباس‌های جدید چیزی نیست که همیشه به آن نیاز دارید. از آنجایی که مد با سرعت زیادی در حال تغییر است، سرمایه گذاری روی لوازم جانبی بسیار مهم است.

استایل چند لایه بسازید

افزودن لایه ها به ظاهر ساده شما می‌تواند در کمترین زمان شما را شیک نشان دهد. می‌توانید تی‌شرت ساده خود را با یک کت بلند تکمیل کنید. پوشیدن کتانی بهترین راه برای خوش استایل بودن در دانشگاه است. استایل‌های دانشگاهی اکثرا جای زیادی برای رنگ‌های قوی مانند قرمز ندارد و مانتو و شلوار شما بهتر است رنگی ملایم و خنثی داشته باشد. در عوض می‌توانید رنگ کفش را به دلخواه خود انتخاب کنید. کسی بابت کتانی‌های قرمز یا صورتی به شما خورده نمی‌گیرد.

کیف یا کوله مناسی

شما برای حمل کردن راحت تمام کتاب و جزوه‌ها به کوله یا کیف مناسبی احتیاج دارید که از طریق این لینک می‌توانید به انتخاب درست‌تری نسبت به آن برسید. بعضی از کوله‌ها به تنهایی سنگین هستند و باعث احساس درد کمر و سرشانه می‌شوند. در هنگاه خرید کیف یا کوله به جز کیفیت و قیمت، وزن کیف را هم بسنجید. شما می‌خواهید چندین کتاب را با این وسیله حمل کنید و کیف نباید وزن زیادی داشته باشد. البته کیف‌های سبک هم احساس بی‌کیفیتی را القا می‌کنند و شما باید هرلحظه نگران پاره شده آن باشید. برای روزهایی که کلاس کمتری دارید کیف‌ کج بهترین گزینه است. مدلی را انتخاب کنید که با استایل دانشگاهی شما همخوانی داشته باشد.

در کنار زیبایی و پوشیدن لباس‌های شیک به دنبال راحتی بیشتر باشید. لباس زیبا تنها چند روز به چشم خواهد آمد اما راحت نبود آن تمام مدت شما را آزار خواهد داد. جین‌های راحت را با مانتوهای گشاد و مدل‌های دانشجویی امتحان کنید و حتما از کتانی مناسب برای روزهای دانشگاه استفاده کنید.

نویسنده: سارااقبالی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول