اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

خرید لپ تاپ از دیجی کالا یا لیپک؟ راهنمای خرید لپ تاپ 1401

بالاخره لحظه موعود فرا رسید؛ امیدواریم شما هم بزودی حس قشنگ داشتن یک لپ تاپ با بهترین امکانات را تجربه کنید!

خرید لپ تاپ از دیجی کالا یا لیپک؟ راهنمای خرید لپ تاپ 1401

چرا باید لپ تاپ خود را از لیپک خریداری کنیم؟

هفته پیش به صورت کاملاً اتفاقی این پیام را در سایت دیجی کالا دیدیم، خالی از لطف نیست که شما هم بخوانید: «دیجی کالا خرید امنی رو فراهم کرده ولی دیجی کالا دیگه این روزها مشتری رو دودل کرده که جنس فیک یا تقلبی به جای اصل ندن! هفته پیش از سایت لیپک برای دوستم لپ تاپ خریدیم، چون خودشون مستقیما وارد کننده هستن، اصل جنس رو به ما دادن. فک کنم 5 بار با پشتیبانشون حرف زدیم و خیلی خونسرد راهنمایی مون کرد. حس خیلی خوبی بود»

بی شک خرید مطمئن از یک فروشگاه اینترنتی محصولات الکترونیک نسبت به سایر سایت هایی که همه قلم محصول را به فروش می رسانند، بهتر است. چرا؟ چون کارشان همین است!

خرید لپ تاپ کار آسانی نیست!

مطمئناً شما قبل از خرید لپ تاپ، همه راهنماهای بهترین لپ تاپ ها را خوانده اید، از تمامی دوستان تان سوال کرده اید و یاد گرفته اید که چگونه از اشتباهات خرید خودداری کنید. اکنون وقت آن رسیده که از بین صدها فروشگاه آنلاین و ده ها مکان فیزیکی، یکی را برای خرید انتخاب کنید. این کار، کار آسانی نیست!

پروسه بررسی، انتخاب و خرید آنلاین، بسیار ساده است، اما مسئله این است که چگونه بهترین خرید را داشته باشیم! این کار می تواند گیج کننده باشد زیرا هر سایتی ممکن است مدل های مختلفی را با قیمت ها و کیفیت های متفاوتی عرضه کند.

ما برای اینکه شما خرید اینترنتی خوبی را تجربه کنید، از یکی از متخصصین لیپک مشاوره گرفتیم تا صفر تا صد اصول خرید لپ تاپ را یاد بگیرید.

شما با طی این مراحل می توانید بدون نیاز به هیچ متخصصی، مثل حرفه ای ها اقدام به خرید نمایید:

بالاترین قیمتی را که می توانید برای لپ تاپ هزینه نمایید، به عنوان بودجه در نظر بگیرید.
کارتون با لپ تاپ چیه؟ در چه زمینه ای (مثلاً برنامه نویسی، فتوشاپ یا...) می خواهید بیشتر از لپ تاپ تان استفاده کنید را نیز در نظر بگیرید.
حالا که معلوم شد می خواهید با لپ تاپ تان چه کاری انجام دهید، چک کنید و ببینید کدام سخت افزار برای کار شما مهم است. مثلاً برای برنامه نویسی پردازنده و رم در اولویت هستند و برای فتوشاپ پنل IPS برای صفحه نمایش!
بعد سایت های مختلف را چک کنید و با توجه به بودجه و سخت افزار مورد نظرتان یکسری لپ تاپ را انتخاب کنید.
لپ تاپ های موجود در سایت ها را باهم مقایسه کنید و از بین آنها، چند مورد را گلچین نمایید. برای مقایسه می توانید نسل پردازنده، مقدار رم، نوع اس اس دی و باتری را در نظر بگیرید.
بعد از انتخاب مدل های مورد نظرتان، آن مدل ها را داخل یوتیوب و سایت های مختلف سرچ کنید و ببینید چه ویژگی های مثبت و منفی دارند. نهایتاً بعد از همه این موارد، می توانید تصمیم نهایی خودتان را برای خرید لپ تاپ بگیرید.

4 نکته مهم در زمان خرید لپ تاپ

شما می توانید در فروشگاه های آنلاین، بهترین، با کیفیت ترین و جدید‌ترین مدل های لپ تاپ مورد علاقه خود را با همدیگر مقایسه کنید، نظرات دیگران را در اینباره ببینید و نهایتاً بسته به بودجه تان، درباره خرید بهترین مدل لپ تاپ، تصمیم نهایی را بگیرید.

پردازنده: پردازنده های لپ تاپ عموماً برای مصرف برق، کمتر بهینه سازی شده اند! سعی کنید از پردازنده هایی با پسوند U استفاده نکنید. پردازنده هایی با پسوند H یا HQ قدرت مناسبی دارند.
هارد SSD: آیا لپ تاپ مورد نظر شما SSD دارد یا اینکه امکان افزودن SSD به آن وجود دارد یا نه
رم: لپ تاپ باید به میزان کافی رم یا تعداد اسلات های رم کافی برای ارتقا داشته باشد. میزانی که لپ تاپ از رم پشتیبانی می کند نیز مهم است. رم 8 خوب است اما کافی نیست، در حال حاضر رم 16 گیگ کافی است.
کارت گرافیک: عموماً مورد نیاز نیست ولی برای یادگیری ماشین یا ساخت بازی های ویدیویی نیاز به وجود کارت گرافیک هست. کارت گرافیک های Quadro یا GeForce گزینه های مناسبی هستند.

خرید لپ تاپ از دیجی کالا خوب است یا نه؟

سایت دیجی کالا در ایران به لطف سابقه فعالیت و ارائه تنوع گسترده از برندهای مختلف و معروف لپ تاپ، می تواند بهترین سایت برای خرید Laptop در نظر گرفته شود.

ابتدا در منوی دیجی کالا وارد دسته بندی کالای دیجیتال – لپ تاپ شده و سپس از سمت راست صفحه می توانید لپ تاپ خود با آپشن فیلتر سفارشی سازی کنید.

معروف ترین سایت ها لزوماً قابل اعتمادترین معیار برای خرید آنلاین نیستند. پس خودتان را با گزینه هایی همچون حمل و نقل سریع و پرداخت آسان گول نزنید زیرا این وظیفه بدیهی یک فروشگاه اینترنتی است!

تنها چیزی که باید کمی مراقب آن بود این است که دیجی کالا مثل آمازون آمریکا، گزینه های متفاوتی مثل خرید کالای دیجیتال، لوازم خانگی، لوازم شخصی، فرهنگ و هنر، ورزش و سرگرمی و... را ارائه می دهد.

از آنجایی هم که بسیاری از فروشندگان مختلف ممکن است برندها یا نسل های متفاوتی از یک لپ تاپ را ارائه دهند، خرید گاهی اوقات ممکن است گیج کننده شود. پس توصیه می کنیم که در هنگام خرید لپ تاپ یا سایر اقلام از دیجی کالا به مشخصات، سال تولید و حتی شماره مدل، توجه داشته باشید تا مطمئن شوید که دقیقاً چه چیزی می خرید.

فروشگاه های فیزیکی را از یاد نبرید!

اگر در این دوره و زمانه وقت کافی دارید، خرید لپ تاپ از فروشگاه های فیزیکی هم می تواند یکی از حق انتخاب های شما باشد.

خرید از یک فروشگاه فیزیکی، این امکان را به شما می دهد تا ابتدا محصول را مشاهده کرده، آن را لمس کنید و از بین مدل های مختلف، یکی از آنها را با مشخصات مورد نظرتان انتخاب نمایید.

وقتی نوبت به خرید لپ تاپ از فروشگاه های فیزیکی و محلی می رسد، وقت گذاشتن برای انتخاب و خرید لپ تاپ چیزی نیست که ما به عنوان استراتژیک ترین گزینه توصیه ‌کنیم. اما برای کسانی که می خواهند اضطراب ناشی از تحقیق و جستجوی اینترنتی را از بین ببرند، ممکن است این یک روش ترجیحی باشد.

همیشه یادتان باشد که وظیفه دارید در مورد دستگاهی که می خواهید بخرید، وقت بگذارید و تحقیق کنید. بعداً خودتان را سرزنش نمی کنید که چرا کورکورانه به یک فروشنده محلی یا فروشگاه آنلاین، فقط به این دلیل که لپ تاپ می فروخته است، اعتماد کرده اید!

8 دلیل برای خرید لپ تاپ از سایت لیپک

اگر می خواهید خریدی راحت، مطمئن و اقتصادی از بین بهترین برندهای گوشی موبایل، لپ تاپ و سایر کالاهای دیجیتال داشته باشید، فروشگاه اینترنتی لیپک می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. چرا؟

1- تحویل در کمترین زمان

برای اینکه یک خرید اینترنتی مطمئن داشته باشید، باید وبسایتی را انتخاب کنید که علاوه بر ارائه کالاهای متنوع، باکیفیت و با قیمت مقرون به صرفه، بتواند کالای خریداری شده را در مدت زمان کوتاهی به مشتریان تحویل بدهد.

2- ضمانت بازگشت کالا

چنانچه مشتریان از خرید خود راضی نباشند و بخواهند کالایی را که از این وبسایت خریده اند، بازگشت دهند، تا 7 روز پس از تحویل کالا می توانند با رعایت برخی از شرایط، کالای خود را عودت داده و وجه پرداختی را عیناً دریافت کنند.

3- امکان تست و خدمات پس از فروش

لیپک می تواند مشتریان خود را با سیاست فروش، تخفیف و ضمانت بازگشت کالای خود تحت تأثیر قرار دهد و یک تجربه خرید خوب برای آنها به ارمغان بیاورد. مشاوره قبل از خرید و خدمات پس از فروش هم که نیاز به تعریف ندارد!

4- حوزه فعالیت تخصصی

ممکن است لیپک به اندازه دیجی کالا، ریویوها یا بازدید زیادی نداشته باشد، اما به صورت تخصصی در حوزه محصولات الکترونیکی از جمله لپ تاپ، تبلت، موبایل، هندزفری، مچ بند و ساعت هوشمند فعالیت می کند.

5- امکان جستجوی پیشرفته

لیپک در سایت خود این امکان را به شما می دهد تا بر اساس موارد زیر جستجوی خود را انجام دهید:

اندازه صفحه نمایش: 12 اینچی - 14 اینچی - 15 اینچی
برند لپ تاپ: اپل – ایسوس - اچ پی – لنوو – ایسر – مایکروسافت - هوآوی - وایو
کاربری: لپ تاپ گرافیکی - لپ تاپ اداری - لپ تاپ برنامه نویسی - لپ تاپ تدوین و معماری - لپ تاپ میان رده - لپ تاپ گیمینگ - لپ تاپ دانشجویی

6- تفکیک بندی محصولات بر اساس قیمت

همچنین شما می توانید بر اساس جدیدترین، گران ترین و ارزان ترین مدل لپ تاپ، مرتب سازی را انجام داده و بر مبنای ترجیجات خودتان، مدل ها را مشاهده نمایید.

7- بسته بندی های محصولات

این شرکت به گونه ای است که کالای ارسالی کاملاً در برابر ضربات احتمالی حین حمل و نقل محافظت می شود. زمان تحویل بسیار کوتاه و قیمت کالاها و اقلام موجود در آن در مقایسه با سایر فروشگاه‌ها پایین تر است.

8- تخفیف های شگفت انگیز

اگر دنبال مدل های جدید، قیمت های مناسب، تخفیف های مناسبتی و تکنولوژی های پیشرفته روز دنیا هستید، پیشنهاد های شگفت انگیز سایت lipak.com را از دست ندهید.

خرید خوبی را برای شما آرزو می کنیم.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول