اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

واکنش وحید امیری به ماجرای پادگان «صفر٧»

وحید امیری ملی‌پوش لرستانی و عضو تیم پرسپولیس به ماجرای واگذاری اراضی پادگان تغییر کاربری داده شده صفر٧ در خرم‌آباد واکنش نشان داد.

واکنش وحید امیری به ماجرای پادگان «صفر٧»

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، پادگان صفر٧ ارتش در مرکز شهر خرم‌آباد که تغییر کاربری پیدا کرده است، این روزها مورد توجه ویژه فعالان فرهنگی و رسانه‌ای و کارشناسان حوزه شهری قرار گرفته است.

بسیاری از مردم خواستار تبدیل این مجموعه به یک مجموعه کامل فرهنگی و گردشگری هستند.

طی یکی دو روز اخیر خبرهایی مبنی بر واگذاری بخشی از اراضی مربوط به مجموعه ١۵ هکتاری پادگان صفر٧ به اشخاص حقیقی برای ساخت مرکز تجاری و مسکونی منتشر شده که با انتقاد بسیاری از مردم، کارشناسان حوزه شهری و فعالان فرهنگی و رسانه‌ای همراه بوده است.

در همین راستا وحید امیری بازیکن لرستانی تیم ملی فوتبال و عضو باشگاه پرسپولیس نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و خواستار شفاف سازی مسوولان شده است.

وحید امیری در استوری اینستاگرام خود نوشته است؛

 «از مسوولین شهر خرم‌آباد انتظار میره لااقل در مورد مساله تخریب دیوار پادگان ٠٧ و عملیاتی که قراره انجام بشه شفاف سازی کنن حق مردم این شهره که در تصمیم‌گیری‌ها در خصوص اموالی که متعلق به خودشون هست دخیل باشن. از مسؤولین صدا و سیمای مرکز لرستان خواهش می‌کنم جلسه‌ای با حضور شهردار، نماینده ارتش و میراث فرهنگی تشکیل و مردم رو آگاه کنن، این حداقل خواسته بنده و بقیه همشهری هاست» 

پیگیری‌های خبرنگار فارس حامی از آن است که مسوولان سابق استانداری، شورای شهر و شهرداری خرم‌آباد نسبت به واگذاری بخشی از اراضی مربوط به پادگان صفر٧ به جای طلب پیمانکاری که مجتمع ساخت منازل مسکونی ارتش را ساخته است موافقت کرده‌اند. این موضوع به صورت مفصل و جداگانه بررسی خواهد شد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول