اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

شهرک صهیونیستی از ترس موشک‌های مقاومت به قلعه نظامی شبیه شد

رژیم صهیونیستی از ترس موشک‌ها و تک‌تیراندازهای مقاومت، در اطراف یک شهرک صهیونیستی در مجاورت غزه موانع سیمانی متعدد قرار داد.

شهرک صهیونیستی از ترس موشک‌های مقاومت به قلعه نظامی شبیه شد

به گزارش گروه بین‌‌الملل خبرگزاری فارس، وزارت جنگ رژیم صهیونیستی امروز (پنجشنبه) وسایل حفاظتی در اطراف یک «کیبوتس» (دهکده اشتراکی) در مجاورت غزه قرار دادند تا از این منطقه در قبال تک تیراندازهای مقاومت و موشک‌های شلیک شده از نوار غزه محافظت کنند.

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» نوشت، دهها مانع سیمانی در جنوب کیبوتس «نتیف هعسراه» (واقع در شمال نوار غزه) قرار داده تا مانع از تکرار اتفاق سال گذشته شود. در سال گذشته یک صهیونیست بر اثر شلیک یک موشک به این منطقه کشته شد.

در ادامه این گزارش آمده، این اقدام خشم شهرک‌ نشینان را در پی داشته زیرا به خاطر کثرت وسایل حفاظتی، کیبوتس مذکور مانند یک قلعه نظامی به نظر می‌رسد.

شهرک‌نشینان می‌گویند، افزایش وسایل حفاظتی در این منطقه مانند فرستادن پیام ضعف به مقاومت فلسطین است. تعدادی از شهرک‌نشینان بر روی این موانع سیمانی عبارت «دیوار ننگ» نوشتند.

از سوی دیگر، «آویو کوخاوی» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی، هفته جاری (دوشنبه، ۳۰ می)،  یک فرمانده جدید برای حمله به نوار غزه در دور بعدی نبرد احتمالی با مقاومت فلسطین انتخاب کرد.

«یوسی یوشع»، تحلیلگر نظامی روزنامه عبری یدیعوت آحارانوت، فاش کرد که کوخاوی تصمیم گرفته سرتیپ (ذخیره) «چیکو تامیر» را به عنوان مسئول عملیات تهاجمی به غزه در دور بعدی منصوب کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول