اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران با خانواده‌های شهدای کورین

سردار پاسدار محمد پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران در سفر به سیستان و بلوچستان با خانواده‌های شهدای حادثه کورین دیدار و از آنان دلجویی کرد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران با خانواده‌های شهدای کورین

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی قرارگاه قدس نزسا، سردار پاسدار  محمد پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران در سفری به سیستان و بلوچستان با خانواده های شهدای  حادثه کورین دیدار و از آنان دلجویی کرد.

در این دیدارها سردار پاکپور خدمت به خانواده شهدا را یک وظیفه برای همه مسئولان و آحاد  مردم جامعه عنوان کرد و خواستار رفع مشکلات و پیگیری به موقع درخواست های آنان شد.

وی ادامه داد:احترام به مقام شامخ شهدا و تکریم خانواده‌هایی آن‌ها یک وظیفه همگانی است و مسئولان تمام تلاش خود را برای کاهش آلام و مشکلات این خانواده‌ها به‌کار خواهند گرفت.

این مسئول اضافه کرد:خانواده شهدا در انقلاب اسلامی یک گنجینه ارزشمند محسوب می‌شوند و می‌توانند ارزش‌ها و آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی را به نسل جدید منتقل کنند.

در پایان این دیدار ها لوح تقدیر و هدیه ای از طرف سپاه پاسداران تقویم خانواده های شهدا شد.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول