اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

دختر زنجانی قهرمان «مچ‌اندازی» کشور شد

نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به مناسبت روز دختر برگزار شد که دختر زنجانی در رشته «مچ‌اندازی» قهرمان شد.

دختر زنجانی قهرمان «مچ‌اندازی» کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به مناسبت روز دختر با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

این رویداد با حضور ورزشکارانی از سراسر کشور و همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) و هفته کرامت به میزبانی باشگاه شاهین تهران در سه رشته مچ‌اندازی، فیتنس چلنج و پاورلیفتینگ و رده سنی 15 تا 19 سال برگزار شد.
 تیم زنجان به سرپرستی شهلا قهرمانی و با حضور عسل ایده‌لویی در رشته «پاورلیفتینگ»، شکیبا نوروزی در رشته «مچ‌اندازی» و پرنیا پیری در رشته «فیتنس چلنج» به عنوان نمایندگان استان در این رقابت‌ها حضور داشت.
در پایان رقابت‌ها نفرات برتر در رشته‌های مختلف معرفی شدند که در رشته مچ‌اندازی دسته 60+ کیلوگرم شکیبا نوروزی از  زنجان مقام اول را از آن خود کرد.

 علی شهبازی رئیس هیأت بدنسازی استان زنجان ضمن تبریک موفقیت کسب شده گفت: این موفقیت ورزشکاران زنجانی را یک گام دیگر به هدفشان نزدیک‌تر کرد.

وی ضمن مثبت ارزیابی کردن برگزار ی این جشنواره‌ها گفت: قطعا برگزاری این جشنواره‌ها و مسابقات باعث ایجاد انگیزه و شور و نشاط در میان دختران نوجوان و جوان ورزشکار خواهد شد و در شناساندن رشته‌های زیر مجموعه هیات بدنسازی به جامعه بانوان استان کمک شایانی خواهد کرد.

رئیس هیأت بدنسازی استان زنجان ضمن تأکید بر آموزش درست در رشته‌های پایه این رشته‌های ورزشی گفت: اطمینان دارم با توجه به عزم جدی هیات برای ارتقا و پیشرفت ورزش می‌توانیم در آینده اعزام‌های پرتعدادتری را هم داشته باشیم و با این روند امیدوارم بتوانیم در سال‌های آینده میزبانی مسابقات ملی را استان عزیزمان داشته باشیم که قطعا تسهیلات و امتیازات خوبی را برای زنجان به همراه خواهد داشت.
انتهای پیام/73005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول