اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

برخواه: حس همکاری در فدراسیون وزنه‌برداری وجود ندارد/ 2 ماه قبل مشکلات را به مرادی گفته بودم

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری گفت: حس همکاری و همراهی در مجموعه فدراسیون وزنه برداری وجود ندارد و به جای پاک کردن صورت مسئله باید مشکلات را حل کنیم.

برخواه: حس همکاری در فدراسیون وزنه‌برداری وجود ندارد/ 2 ماه قبل مشکلات را به مرادی گفته بودم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمدحسین برخواه در مورد ترک اردو تیم ملی وزنه برداری توسط ملی‌پوشان و اینکه آیا امکانی وجود دارد که آنها بازگردند، عنوان کرد: به هر حال این اتفاق روز چهارشنبه رخ داده و هنوز بررسی صورت نگرفته و من هم توسط رسانه‌ها پیگیر اخبار هستم.

* به جای پاک کردن صورت مسئله مشکلات را حل کنیم

وی در مورد اینکه علی مرادی گفته است اگر ملی‌پوشان بازنگردند، از نفرات جوان و امید برای کشورهای اسلامی استفاده می‌کنیم، گفت: چنین کاری برای مسابقات کشورهای اسلامی کار منطقی نیست چون در این مسابقات بحث مدال مهم است و اگر قرار باشد چنین تصمیمی گرفته شود، اگر تیم اعزام نکنیم بهتر است.

برخواه ادامه داد:‌ خود ترکیه به عنوان میزبان مسابقات شرایط خیلی خوبی دارد و با حداکثر توان شرکت‌ می‌کند. از سوی دیگر مصر، ازبکستان، قزاقستان و اندونزی هم با تمام توان می‌آیند، مسابقات ساده‌ای نیست که بخواهیم با چند وزنه‌بار جوان و امید برویم. کمیته ملی المپیک هم به دنبال مدال هستند. به نظرم تصمیم منطقی این است که مشکلات را‌‌‌‌‌‌‌‌ حل کنیم نه اینکه به دنبال پاک کردن صورت مسأله باشیم.

 

*دو ماه قبل مشکلات را به علی مرادی گفته بودم/ حس همکاری وجود ندارد

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری در مورد اینکه آیا خود شما هم به این شرایط اعتراض داشتید یا خیر، گفت:‌ دو ماه قبل اولین نفری بودم که با مرادی رئیس فدراسیون صحبت کردم تا مشکلات برطرف شود، خیلی پیگیری کردیم که مشکلات قبل از جهانی ازبکستان پیش نیاید، به هر حال برگزاری اردو در ورزشگاه آزادی برای رده بزرگسالان زیاد مناسب نیست. این کار مستلزم این است که مجموعه کارکنان فدراسیون پای کار بیایند اما این حس همکاری و همراهی در فدراسیون دیده نمی‌شود و وجود ندارد.

* پیش بینی بحران در اردو را می‌کردیم/ نگاه به قهرمانان باید تغییر کند

وی در مورد اینکه نمی‌توانستید اردو را‌‌‌‌‌‌‌‌ خارج از تهران برگزار کنید، گفت: دنبال این بودیم اما مهیا نشد، حتی ما این پیش‌بینی را‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌کردیم که برگزاری اردو در آزادی مشکل‌ساز شود، با کاظمی‌نژاد هم وقتی صحبت می‌کردیم، این پیش‌بینی می‌شد که بحرانی به وجود بیاید. خیلی به مرادی اصرار کردیم که اردو در تهران نباشد، اگر هم قرار است باشد حداقل شرایط فراهم شود. ملی‌پوشان در اردوی قبلی که برای مسابقات جهانی بود، تحمل کرد، اما الان شرایط بدتر از آن زمان است و از همین ابتدا اعتراض‌ها آغاز شد.

برخواه ادامه داد: من هم نمی‌توانستم به بچه‌ها اصرار کنم حضور داشته باشند، چون اگر قرار بود به زور نگه دارم در حق آنها ظلم می‌شد. در مجموع باید نگاه فدراسیون و مجموعه آن به قهرمانان فرق کند، چون این قهرمانان قرار است از آبروی کشور دفاع کنند.

 

* اگر شرایط مهیا باشد امید زیادی به المپیک پاریس داریم

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری در مورد آنکه قبول دارید وقتی شرایط اردویی نامناسب باشد و بی‌توجهی صورت بگیرد انگیزه ورزشکاران کم می‌شود، گفت: البته قهرمانان ما خیلی باانگیزه حضور پیدا کرده بودند و طرز فکر حرفه‌ای دارند، چون دنبال پیشرفت هستند، اما اگر شرایط نامناسب باشد یک مقدار سرخورده می‌شوند. مطمئن باشید اگر شرایط مناسبی مهیا شود، وزنه‌برداری ما این استعداد و پتانسیل را‌‌‌‌‌‌‌‌ دارد که در المپیک پاریس نتایج خیلی خوبی را‌‌‌‌‌‌‌‌ بگیرد.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول