اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

تفاوت مردم مظلوم یمن با «چشم آبی‌ها» از دیدگاه غربی‌ها/امام به ایران عزت بخشید

امام جمعه یاسوج گفت: امروز اگر به یک کشور با مردمان چشم آبی حمله شود خون آنها به جوش آمده و هر چه نیاز دارند به آنها کمک می‌کنند.

تفاوت مردم مظلوم یمن با «چشم آبی‌ها» از دیدگاه غربی‌ها/امام به ایران عزت بخشید

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج با اشاره به روز ۱۴ خرداد سالروز رحلت امام خمینی اظهار کرد: پیرامون شخصیت حضرت امام هر چه بگوییم کم گفته ایم زبان و قلم و بیان قاصر از بیان شخصیت آن عالم برجسته است.

وی در ادامه گفت: همه ما از مکتب حضرت امام درس می گیریم مکتبی که به ما مبارزه در مقابل ظلم را آموخت در احادیث فراوانی شخصیت بزرگان دین را تبیین کرده اند که امام خمینی یکی از مصادیق بارز چنین شخصیت هایی است.

امام جمعه شهر یاسوج با اشاره به انحراف و ظلم و ستمی که در دوره پهلوی در کشور ایجاد شده بود یادآور شد: فضای فحشا و فساد را راه‌اندازی کرده بودند ارزش های دینی مثل حجاب و نماز سرکوب شده بود اگر کسی اهل دین و دینداری بود مورد غضب واقع می‌شد و در کل ارزش های اسلامی را سرکوب می کردند که هنوز آثار بدحجابی و ولنگاری از دوران طاغوت باقی مانده است.

وی با بیان اینکه در دوران قاجار و قبل از قاجار زنان برهنگی نداشتند، یادآور شد: اما در دوره پهلوی به اجبار حجاب را کنار زدند و انحراف در کشور اسلامی ایجاد شد.

حسینی با بیان اینکه دامان حکومت پهلوی ناپاک بود و پادشاهان آن ها خودشان افراد منحرف بودند گفت: یک عالم واصل و دیندار و متدین به مبارزه برخاست با کمک مردم پهلوی ها را کنار زد حکومتی که جز تحقیر و ذلت چیزی برای این کشور نداشت و آمریکا و انگلیس و صهیونیست ها هر چه خواستند در آن دوره به ما تحمیل کردند.

وی افزود: امام به این کشور عزت و استقلال بخشید اما غرب و صهیونیست ها بسیار خشمگین شده بودند و به همین خاطر صدام را تجهیز کرده و به جنگ با ملت ایران فرستادند از پول گرفته تا تسلیحات و نیروی نظامی هر چه خواستند به رژیم بعث کمک کردند اما به دلیل رهبری داهیانه امام تیر آنها به سنگ خورد.

این خطیب جمعه در ادامه با اشاره به اینکه برخی ها در کشور همنوا با استکبار از استبداد آخوندی و همچنین استبداد ولایت فقیه دم می زنند گفت: دست این افراد در کاسه آمریکا و صهیونیست ها و جنایتکاران است و در خون هایی که ریخته شده شریک هستند.

وی در ادامه گفت: کشورهای غربی به دروغ دم از آزادی بیان و دموکراسی می‌زنند در حالی که مردم یمن و سایر بلاد اسلامی در وحشیانه ترین اقدام ها کشت و کشتار می شوند.

حسینی یادآور شد: امروز اگر به یک کشور با مردمان چشم آبی حمله شود خون آنها به جوش آمده و هر چه نیاز دارند به آنها کمک می‌کنند در حالی که چشم و دهان خود را بر روی جنایت در یمن بسته اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول