اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

فیلم عنکبوت مقدس در راستای اسلام هراسی است

امام جمعه اراک گفت: فیلم عنکبوت مقدس در راستای اسلام هراسی و ایران هراسی بوده و توطئه‌ای علیه اسلام و انقلاب ازسوی دشمنان است.

فیلم عنکبوت مقدس در راستای اسلام هراسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، آیت‌الله قربان‌علی دری نجف آبادی امام جمعه اراک ظهر امروز در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه اراک اظهار کرد:  محتوای ضداسلامی فیلم عنکبوت مقدس در راستای اسلام هراسی و ایران هراسی بوده و توطئه‌ای از سوی دشمنان اسلام و انقلاب است.

وی گفت: شلعه عشق به ولایت و اهل بیت در بین ایرانیان شعله‌ای خاموش نشدنی و اعتقاد و ایمان به اهل بیت با باور‌های عمیق میلیون‌ها انسان عجین شده است. 

امام جمعه اراک ضمن محکوم کردن ساخت این فیلم ضد اسلامی بیان کرد: افرادی که با عنوان هنرمند ایرانی در جهت منافع بیگانگان و دشمنان اسلام و انقلاب گام برمی‌دارند باید بدانند هیچ جایگاهی در بین ایرانیان ندارند و چیزی جز خفت و خواری نصیبشان نخواهد شد.

دری نجف آبادی با اشاره به مشکلات شرکت آذرآب اراک عنوان کرد: به منظور حل مشکلات این کارخانه بزرگ مسؤولان استان از سه ماه گذشته پای کار آمده و با برگزاری جلسات و پیگیری‌های مختلف درصدد حل مشکلات این واحد بزرگ برآمده‌اند.

وی تصریح کرد: مسؤولین استانی جلسات متعدد و مکرری با مسؤولان  کشوری برگزار  کردند تا قدمی در راستای حل این واحد بردارند،  که تاکنون نیز با موفقیت‌های همراه بوده، اما در این شرایط ناآرام کشور که برجام هنوز به نتیجه نرسیده، عده‌ای گرگ دست به کار شده تا مانع حل مشکلات شوند.

امام جمعه اراک بر لزوم همراهی کارگران با مسؤولان برای رونق این واحد تاکید و بیان کرد: کارگران که از شرایط مطلع هستند باید کمک کنند تا هرچه سریع‌تر این واحد به رونق برسد.

دری نجف آبادی با اشاره به اینکه  ۱۸ کارخانه و واحد صنعتی در استان با مدیریت‌های غلط نابود شده‌اند، گفت:  ۳۲ درصد سرمایه شرکت آذرآب در اختیار بانک کشاورزی است و این سهامدار عمده باید نقدینگی لازم را تزریق کند، چرا که آذرآب اقتدار و سرمایه ملی کشور است که برای ساخت مجدد آن باید میلیاردها دلار هزینه شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به قیام 15 خرداد ابراز کرد: آثار و برکات قیام 15 خرداد امروز به خوبی در کشور نمایان است.

امام جمعه اراک با بیان اینکه  قیام ۱۵ خرداد بیشترین تاثیر را در پیروزی انقلاب اسلامی داشت و بهانه‌ای بر تقویت فعالیت‌های انقلابی شد، اضافه کرد:  کسانی که در ۱۵ خرداد برای یاری امام (ره) قیام کردند نیروهای مخلص و عزاداران امام حسین(ع) بودند که امروز هم با گذشت چندین سال از این قیام آثار و برکات آن را در کشور مشاهده می‌کنیم.

دری نجف آبادی تصریح کرد: همه باید تلاش کنیم برنامه‌های ۱۴ خرداد سالگرد رحلت امام خمینی(ره) را به بهترین نحو ممکن برگزار کنیم، چرا که امام حق بزرگی بر گردن ما دارد و راه جدیدی که برای بشریت ترسیم کرد  به الگویی برای سایر کشورها تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه امام به کشور و ملت عظمت و بزرگی بخشید، ضرورت عمل به وصیت نامه امام خمینی(ره) را یادآور شد و تاکید کرد: وصیت‌نامه امام راحل برای همه درس زندگی، اخلاق و سیاست است. 

انتهای پیام/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول