اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

حزب الله: جمهوری اسلامی ایران نخستین مدافع آرمان فلسطین است

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان با بیان اینکه حضرت امام خمینی(ره) توانست انقلابی مستقل از شرق و غرب به پا کند، گفت، امروز جمهوری اسلامی نخستین مدافع آرمان فلسطین است.

حزب الله: جمهوری اسلامی ایران نخستین مدافع آرمان فلسطین است

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، شیخ «حسن البغدادی» عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان  طی نطقی در مراسمی که به مناسبت سی و سومین سالروز ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) در ضاحیه جنوبی بیروت برگزار شد، تاکید کرد جمهوری اسلامی ایران اولین مدافع آرمان فلسطین است.

به گزارش العهد، او با اشاره به ویژگی‌های امام راحل (ره) در رهبری انقلاب اسلامی گفت: بنیانگذار جمهوری اسلامی توانست انقلابی مستقل از شرق و غرب به پا کند که در خور تبدیل شدن به الگویی در اصلاحات و دفاع از منافع مسلمین است.

شیخ البغدادی با بیان اینکه ایران امروز نخستین مدافع آرمان فلسطین است، گفـت: تهران دست یاری به سوی هر فرد شریفی دراز می‌کند که می‌خواهد از کشورش محافظت کند یا آن را از اشغال آزاد کند و  در لبنان با حمایت از ما برای آزادسازی جنوب و محافظت از آن در برابر تجاوز دست بالا را داشته است.

این مقام حزب الله تصریح کرد: به کسانی که هنوز روی آمریکایی‌ها حساب می‌کنند تا کسانی را که لبنان را از دست اسرائیلی‌ها و داعش آزاد کردند و از آن محافظت کردند، تحت فشار قرار دهند، می‌گوییم باید ناامید شوید! تجربیات بس است! بهتر است شما و جوامعتان از این سیاست غلط برگردید و به شما اطمینان می‌دهم که به نتیجه مثبتی نخواهید رسید. به شما و اربابانتان اجازه نمی‌دهیم ذره ای از خاک لبنان و آبروی لبنانی‌ها را به نفع دشمن اسرائیلی نابود کنید.

شیخ البغدادی در پایان تاکید کرد: لبنان پس از انتخابات پارلمانی به فرصتی نیاز دارد تا طرف‌های درگیر بنشینند و بر سر منافع لبنانی‌ها به تفاهم برسند.

 وی افزود: امروز همه احزاب سیاسی در برابر جوامعی که آنها را برگزیده است، برای اصلاح و رفع مشکلات اقتصادی مسئول هستند و از همین رو باید به تشکیل حکومت وحدت ملی  سرعت  بخشند، حکومتی که بتواند معضل اقتصادی کشور را معالجه و به مشکل پول سپرده‌گذاران رسیدگی کند، بیت المال غارت شده را بازگردانده و ثروت‌ها را از دریا  استخراج کند.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول