اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

استقرار 130 تیم نظارتی و بازرسی پلیس/ سردار اشتری: تمام مسیرهای منتهی به مرقد امام (ره) باز است

فرمانده کل انتظامی کشور هدف از تشکیل قرارگاه انتظامی، امنیتی و ترافیکی روح الله را تأمین امنیت مراسم ارتحال حضرت امام (ره) عنوان کرد و گفت:130 تیم نظارتی و بازرسی در حال انجام مأموریت هستند.

استقرار 130 تیم نظارتی و بازرسی پلیس/ سردار اشتری: تمام مسیرهای منتهی به مرقد امام (ره) باز است

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار حسین اشتری فرمانده کل انتظامی در قرارگاه انتظامی، امنیتی و ترافیکی روح الله که در محل کلانتری ۱۷۱ ضمن تسلیت سالروز ارتحال معمار کبیر انقلاب رضوان الله علیه به مقام معظم رهبری مدظله العالی، ملت شریف ایران و همه دلدادگانش گفت: همه ما تلاش می کنیم راه و تدابیر امام راحل را با پیروی از منویات مقام معظم رهبری ادامه و اجرا کنیم و موجب شادی و رضایت روح بلند حضرت امام(ره) شویم.

وی ادامه داد: با رحلت جانسوز حضرت امام(ره) حزن و اندوه قلب های تمام ملت ایران و دلدادگان بنیانگذار کبیر انقلاب را فرا گرفت ولی آغاز زعامت و ولایت مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای عزیز مدظله العالی بخشی از آلام و حزن و اندوه مردم در فراغ حضرت امام(ره) را التیام بخشید.

فرمانده کل انتظامی کشور افزود: مقام معظم رهبری بهترین گزینه برای سکانداری و هدایت کشتی انقلاب شکوهمند اسلامی بعد از ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی بودند و ما باید منویات فرماندهی معظم کل قوا را به خوبی اجرا نموده و مطیع محض اوامر ایشان باشیم.

سردار اشتری در ادامه سخنان خود هدف از تشکیل قرارگاه انتظامی، امنیتی و ترافیکی روح الله را تأمین امنیت مراسم بزرگداشت سی و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(رحمت الله علیه) عنوان کرد و بیان داشت: با تشکیل این قرارگاه، تمام امکانات و ظرفیت های انتظامی را به کار گرفته ایم و تدابیر و تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه و امن این مراسم در حوزه انتظامی اندیشیده و در نظر گرفته شده است.  

وی در ادامه با بیان مأموریت دیگر این قرارگاه که در حوزه ترافیکی است، عنوان کرد: به منظور تسهیل در تردد و آمدوشد زائران و شرکت کنندگان در این مراسم، مأموریت نظم بخشی ترافیکی در محورها مواصلاتی منتهی به حرم مطهر امام راحل از چند روز پیش در حال اجرا است.

فرمانده کل انتظامی کشور با تاکید بر اینکه تلاش شده با فراهم سازی تمهیدات لازم، حوادث جاده ای و ترافیکی به حداقل برسد، تصریح کرد: این مراسم از حیث زمان، مکان و افراد حاضر که همگی از پیش تعیین شده، دارای حساسیت بسیار بالایی است.

سردار اشتری با بیان این که امروز بخش عمده ای از همکاران انتظامی ما در جاده ها، شهرها و مرزها مشغول فعالیت و دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ارتقاء امنیت مراسم هستند، خاطرنشان کرد: برای تسهیل خدمات رسانی به دلدادگان امام راحل، 17 پارکینگ جهت پارک خودروهای زوار در محدوده حرم مطهر پیش بینی شده و در تهران نیز بیش از 20 هزار نیرو و 130 تیم نظارتی و بازرسی در حال انجام مأموریت هستند.

فرمانده کل انتظامی کشور از بکارگیری 130 تیم اپتیکال در محدوده ماموریتی و حاشیه محل برگزاری مراسم و کنترل و نظارت دقیق بر اوضاع و امنیت حرم مطهر طی اجرای برنامه های ویژه در مراسم سالروز ارتحال امام (ره) خبر داد.

وی با اعلام اینکه علاوه بر تهران بزرگ، فرماندهی انتظامی شرق و غرب تهران و استان البرز نیز با بسیج امکانات و اتخاذ تدابیر ویژه، مأموریت های محوله را به انجام می رسانند، تأکید کرد: تا پایان مراسم و خروج کامل زوار از حرم مطهر و رسیدن به مبدأ حرکت خود، ارائه خدمات انتظامی تداوم خواهد داشت.

فرمانده کل انتظامی در خصوص خدمات رفاهی و پذیرایی از عاشقان معمار کبیر انقلاب بیان داشت: ایستگاه های ویژه صلواتی در مسیرهای منتهی به حرم مطهر راه اندازی و مستقر شده و در حال پذیرایی و ارائه خدمات به زوار عزیز است.

سردار اشتری در مورد مسیرهای منتهی به حرم مطهر گفت: هیچ مسیری مسدود نخواهد بود و تمام مسیرها و محورهای مواصلاتی به حرم مطهر باز بوده و تمهیدات لازم ترافیکی در نظر گرفته شده و انشاءالله با همکاری مردم مشکلی نخواهیم داشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول