اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

آزادی 18 زندانی دیه در هرمزگان

به همت شرکت بناگستر کرانه، 18 زندانی دیه در هرمزگان تاکنون آزاد شده‌اند.

آزادی 18 زندانی دیه در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، همت دادگستری هرمزگان در راستای کاهش جمعیت زندانیان زندان مرکزی بندرعباس همچنان ادامه دارد و به تازگی شرکت بناگستر کرانه با آزادی 8 زندانی، شمار زندانیان آزادشده توسط خود را به 18 نفر رساند.

در مراسم ویژه‌ای که در قالب مراسم گلریزان جهت آزادی 8 زندانی در زندان مرکزی بندرعباس برگزار شد، طالب زارع قائم مقام مدیر عامل بناگستر کرانه، فیصل دانش رئیس اسبق شورای شهر بندرعباس و از مدال آوران المپیک و سبک رو معاون زندان بندرعباس و جمعی از مددکاران حضور داشتند.

به گفته سبک رو معاون زندان مرکزی بندرعباس، طی یک ماه گذشته، این دومین باری است که شرکت بناگستر کرانه در جهت ایفای مسئولیت های اجتماعی خود دست به چنین کار انسانی و خدا پسندانه ای زده است.

وی با تقدیر از سپهری راد و زارع مدیرعامل و قائم مقام این شرکت، عنوان کرد: در مجموع تعداد ۱۸ زندانی در رده سنی مختلف و با جنسیت مرد و زن با حمایت مالی این شرکت به خانه و زندگی خود باز گشته‌اند.

معاون زندان مرکزی بندرعباس همچنین خاطر نشان کرد این اقدام نوع دوستانه با پرداخت مبلغی بالغ بر 7 میلیارد ریال انجام شده است.

طالب زارع نایب رئیس هیئت مدیره این شرکت نیز در ادامه به رسالت اجتماعی و لزوم پاسداشت این اقدام زیبای انسانی و توجه به افراد و اقشار آسیب پذیر جامعه اشاره و از نگاه مثبت و انسانی رئیس کل دادگستری هرمزگان و حسن اخلاق و رفتار مجموعه مدیریت زندان، بخصوص تلاش مددکاران تقدیر و تشکر کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امیدواریم زندانیان بعد از گذشت این دوران سخت، افرادی اثربخش و موثری برای خانواده و اجتماع باشند و شاهد برگشت دوباره آنها به زندان نباشیم.

انتهای پیام/ 3728

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول