اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

توسعه زیرساخت پارک علم و فناوری با توجه به شرکت های دانش بنیان و خلاق اهمیت دارد

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت:توسعه فیزیکی و زیرساخت پارک علم و فناوری استان خوزستان با تقویت توسعه زیست بوم دانش بنیان حائز اهمیت بوده و یک ضرورت است.

توسعه زیرساخت پارک علم و فناوری با توجه به شرکت های دانش بنیان و خلاق اهمیت دارد

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، سورنا ستاری امروز، یکشنبه در جریان سفر به خوزستان و در حاشیه دیدار با استاندار خوزستان با اشاره به ظرفیت بالای این استان با توجه به وجود صنایع مادر گفت:  استانداری خوزستان در زمینه توسعه زیرساخت های پارک علم و فناوری استان کمک شایانی به شرکت های دانش بنیان و خلاق کرده است.

وی همچنین هدف از سفر خود به خوزستان را بررسی تفاهمنامه های مربوط به پروژه های شرکت های دانش بنیان و خلاق این استان در حوزه کشاورزی عنوان کرد و افزود: در این سفر به صورت خاص در حوزه آب،مراکز نوآوری  و شرکت های دانش بنیان و خلاق پارک علم و فناوری خوزستان بررسی لازم انجام می شود.

معاون علم و فناوری رئیس جمهور امروز یکشنبه از طریق فرودگاه بین المللی شهید سردار قاسمی اهواز وارد خوزستان شد. ستاری همچنین از ساختمان اداره کل بنیاد نخبگان در اهواز که ۲ شب گذشته بر اثر حادثه انفجار گاز دچار ریزش شده بود بازدید کرد و دستوراتی برای بررسی ، مرمت و آماده سازی فوری ساختمان را داد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول