اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

موفقیت در مبارزه با «کرونا» نتیجه اعتماد و اتکا به توان داخلی است

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: امروز با افتخار اعلام می کنیم با تکیه بر توان داخلی، در زمینه بیماری منحوس کرونا دیگر فوتی نداریم و این نگاه ویژه خداوند بر ملت پیروز ایران است.

موفقیت در مبارزه با «کرونا» نتیجه اعتماد و اتکا به توان داخلی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، یادواره «شهدای طارم و ۶۶ شهید والامقام دهستان چوقور» با حضور سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، فاطمه محمدبیگی نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین استانی و بخش طارم سفلی در مسجد امام حسین(ع) روستای دهنج از توابع دهستان چوقور طارم سفلی برگزار شد.

سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، در این مراسم با اشاره به فتنه جویی جریان استکبار در جهان اظهار کرد: دنیای استکبار، خودش در دامی که برای ما گسترده بود گرفتار شده و ما امروز با افتخار اعلام می کنیم با تکیه بر توان داخلی، در زمینه بیماری منحوس کرونا دیگر فوتی نداریم و این نگاه ویژه خداوند بر ملت پیروز ایران است. هر جا که درست عمل نکردیم و جای خدا، کد خدایی آوردیم، آسیب دیدیم. 

وی گفت: در سالگرد امام(ره)، راه امام، مکتب امام، هدف امام و موفقیت های امام را بلند با افتخار روی دستمان می گیریم. هرکجا هم ناموفق بودیم دوباره با این مردم و با تفکر امام انقلاب، مشکلات را حل خواهیم کرد.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با اشاره به شاخصه مردم باوری امام راحل اظهار کرد: امام(ره) اهل باور به مردم بود. امام(ره) اهل باور به خدا، ایمان به مسیری بود که در آن گام نهاده بود. مردم را برای این تجمعات سیاسی و خواسته های جزئی تقسیم نکرد. 

سردار رفیعی آتانی خاطرنشان کرد: نمونه و مصداق بارز این سخن، انقلاب مصر است. همان هایی که انقلاب شان پیروز شد اما پای انقلابشان نماندند. بلافاصله به تعبیر مقام معظم رهبری جای جلاد و شهید را تغییر دادند و جلاد حاکم شد. رهبران شان پشت میله های زندان مردند چون به مردم شان اعتماد نکردند و به دشمنان ملت اعتماد کردند.

وی عنوان کرد: ۴۳ سال است از پیروزی انقلاب می گذرد. ملت پای امام و امام با تکیه به اعتماد این ملت انقلابش را برپا کرد. امام با ملتش ایستاد. بالاترین اعتماد امام به مردم در دفاع مقدس است و شهدا، رزمندگان و بسیجیان و ملت سرافراز ایران، همراهان امام در دوران مقدس بودند. 

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین خاطرنشان کرد: شهید نوروزی که در دانشکده نظامی درس خوانده بود به دستور امام راحل فرمانده یکی از یگان های جنگ می شود چون امام قرار نیست بجنگد، امام قرار است فتح ارزش ها کند. مردم وارد جنگ شدند و شهیدان شما فرماندهان جنگ شدند. آقا مرتضی قربانی و شهید برنزی موتور ساز شهر شما این ها حقیقت این مردم است.

سردار رفیعی آتانی افزود: این جوانان و انقلاب و امام زنده اند. وعده خدا و باور به خدا باید همچنان امروز در صدر امور ما باشد. راهمان، اهدافمان، شعار های انقلابمان کهنه نشده و به بخش بزرگی از این اهداف و آرمان ها عمل کردیم.

وی ادامه داد: ما در استقلال، در حفاظت از مرزهایمان، در احیای اسلام ناب محمدی بی رقیب هستیم. در حوزه معیشت مردم، در حوزه اقتصاد، در حوزه اجرای عدالت و مبارزه با فساد که شعار های انقلاب بود دشواری های داریم که در حال رفع است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول