اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تکذیب هرگونه سرقت مسلحانه در زنجان/پلیس با شایعه‌پراکنان برخورد می‌کند

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان با رد وقوع هرگونه سرقت مسلحانه در زنجان گفت: با کسانی که در فضای مجازی شایعه‌پراکنی کنند، برخورد می‌شود.

تکذیب هرگونه سرقت مسلحانه در زنجان/پلیس با شایعه‌پراکنان برخورد می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، از روز گذشته فیلمی به سرعت در فضای مجازی باز نشر می‌شود که در آن چند نفر اقدام به سرقت مسلحانه مکرده و این فیلم را به شهر زنجان منتسب داده و موجب نگرانی مردم این شهر شده‌اند.

محمد علی آدینه لو، رئیس پلیس آگاهی استان زنجان لحظاتی قبل در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با تکذیب وقوع هر گونه سرقت مسلحانه در شهر زنجان طی چند روز گذشته اظهار داشت: ماموران انتظامی استان با مراجعه به محل احتمالی وقوع این سرقت در فیلم متوجه شدند که اصلا چنین خیابانی در این منطقه از شهر وجود ندارد.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان با بیان اینکه با بررسی‌های انجام شده یقین داریم که این حادثه و اتفاق در شهر زنجان روی نداده است، افزود: مردم به شایعات توجه نکنند و اخبار را از مبادی رسمی پیگیر کنند.

وی با تاکید بر اینکه با منتشر کنندگان این فیلم در فضای مجازی برخورد می‌شود، افزود: با عوامل منتشرکنندگان این گونه محتواها برابر قانون برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/2308

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول