اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

ادامه ترافیک در جاده‌های شمال

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: آمد و شد خودروها در محدوده‌های سه راهی چالوس و پارک جنگلی آمل و همچنین از بایجان تا گزند محور هراز نیز به‌صورت مقطعی نیمه‌سنگین است.

ادامه ترافیک در جاده‌های شمال

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، محسن هاشمی رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران درباره آخرین وضعیت محورهای شمال اظهار کرد: در حال حاضر تردد خودروها در محدوده‌های مرزن‌آباد تا مجلا و همچنین در محدوده ولی‌آباد تا تونل کندوان محور کندوان به‌صورت مقطعی نیمه‌سنگین است.

وی گفت: آمد و شد خودروها در محدوده‌های سه راهی چالوس و پارک جنگلی آمل و همچنین از بایجان تا گزند محور هراز نیز به‌صورت مقطعی نیمه‌سنگین است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران اضافه کرد: آمد و شد خودروها در محدوده‌های شهری زیراب و پل‌سفید محور سوادکوه به‌صورت پرحجم و درمحور کیاسر به‌صورت عادی و روان است.

هاشمی با اشاره به اینکه از روز چهارشنبه ۱۱ خرداد ماه امسال شاهد موج سفرهای ورودی به استان بودیم، بیان کرد: از روز شنبه ۱۴ خرداد ماه نیز موج خروجی شهرها شروع شد و همچنان نیز ادامه دارد.

وی با اعلام اینکه تا این لحظه بیش از ۱۱ میلیون و ۶۰۰ هزار  تردد در سطح تمامی محورهای استان انجام شد که  نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۴۲ درصدی را نشان می‌دهد، تصریح کرد: از این میان یک‌میلیون و ۲۰۰هزار تردد هم در سطح محورهای مواصلاتی با استان‌های مجاور انجام شده که رشد ۱۰۶ درصدی داشته، البته این آمار تا پایان روز ۱۵ خرداد ماه امسال است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران در ارتباط با اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال، اظهار کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز از محور هراز ممنوع اعلام شده است.

هاشمی با اشاره به اینکه تردد تمامی تریلی،کامیون و کامیونت از محور کندوان و تردد تمامی تریلی از محور هراز همچنان ممنوع است، بیان کرد: مقرر شد از ساعت ۱۳ امروز تردد تمامی وسایل نقلیه از کرج و ابتدای آزادراه تهران ـ شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع شود و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه اعمال شود که اعمال این محدودیت تردد درصورت ادامه ترافیک و براساس اعلام پلیس خواهد بود.

وی در پایان گفت: کاربران جاده‌ای و مسافران برای کسب اطلاع از آخرین شرایط ترافیکی و جوی محورها و همچنین اطلاع از انسدادها و یا محدویت‌های احتمالی موجود در سطح جاده‌های استان می‌توانند در هر ساعت شبانه‌روز با شماره تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند و همچنین سایت WWW.۱۴۱.IRو اپلیکیشن تلفن همراه ۱۴۱ نیز تمامی اطلاعات لازم را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول