اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

سفر استاندار به باشت/گلایه مردم مناطق روستایی باشت از وضعیت آب و اینترنت

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و همچنین مدیران‌کل استانی و مدیران شهرستانی از مناطق مختلف شهرستان باشت بازدید کردند که وضعیت آب آشامیدنی و اینترنت از مهم‌ترین مشکلات این مناطق بود.

سفر استاندار به باشت/گلایه مردم مناطق روستایی باشت از وضعیت آب و اینترنت

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و همچنین مدیران‌کل استانی و مدیران شهرستانی از مناطق مختلف باشت بازدید کردند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با حضور در روستای مله‌برفی از توابع شهرستان باشت پای درد دل مردم این منطقه در این نشست. یکی از نمایندگان مردمی خطاب به استاندار گفت: یکی از مشکلات بزرگ ما بودن بیش از ۷۰ هکتار زمین‌های کشاورزی به راه‌های بین مزارع بر می‌گردد که فعالیت‌های کشاورزی در این منطقه را سخت کرده است.

وی گفت: کشاورزان برای درو کردن محصولات خود با مشکل بسیار بزرگی روبرو هستند و حتی یک تراکتور نیز نمی‌تواند از این جاده‌ها عبور کند.

وی در ادامه گفت: مشکل دیگر آب شرب به این منطقه است که چندین پارچه روستا شامل امام ضامن تلخاب رویین تن و سایر روستاها مشکل آب آشامیدنی روبرو هستند.

در ادامه برخه مدیرعامل آبفای استان گفت: برای اینکه بتوانیم آب آشامیدنی این تعداد روستا را تأمین کنیم به ۹ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که در ادامه استاندار کهگیلویه و بویراحمد از سازمان برنامه و بودجه خواست که این اعتبار را برای آب شرب تامین کرده و حداکثر تا پایان سال مردم روستاهای یاد شده از آب شرب پایدار برخوردار شوند.

به گزارش فارس یکی دیگر از مشکلات اصلی این منطقه نبود اینترنت بوده که مردم به شدت از این وضعیت گلایه‌مند بودند و استاندار دستور داد تا با اتخاذ تدبیری تا مهرماه امسال اینترنت این پنج روستا برقرار شود.

انهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول