اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

بهره برداری از مرکز D.I.C شهرداری یزد تا شهریورماه

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد از بهره برداری از کلینیک ترک اعتیاد و خدماتی معتادین تزریقی و کارتن خواب(مرکز D.I.C ) تا شهریور ماه سال جاری با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال خبر داد.

بهره برداری از مرکز D.I.C شهرداری یزد تا شهریورماه

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مرکزی، محمدعلی سلمانی‌ندوشن، با بیان این‌که رسیدگی به وضعیت معتادین و کارتن خواب‌ها از دغدغه‌های شهرداری یزد است، اظهار کرد: در حالی که رسیدگی به معتادین و کارتن خواب‌ها از وظایف شهرداری‌ها نیست، با این حال ساختمان مرکز کلینیک ترک اعتیاد و خدماتی معتادین تزریقی و کارتن خواب در انتهای خیابان امام خمینی و ابتدای بلوار ملکوت توسط سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری یزد در حال ساخت است.

وی با اشاره به این‌که تکمیل این ساختمان چند سال به تعویق افتاده بود، افزود: عملیات عمرانی این طرح تاکنون پیشرفت ۸۰ درصدی داشته است و امیدواریم این مرکز تا اواخر شهریور ماه سال جاری به بهره برداری کامل برسد.

معاون شهردار یزد گفت: این طرح با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال پس از تکمیل ساختمان توسط شهرداری، جهت تجهیز و بهره برداری در اختیار دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید صدوقی یزد قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/د

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول