اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

معنویت به هیچ عنوان از بین رفتنی نیست

مبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید گفت: معنویت به هیچ عنوان از کشور خارج نشده لذا باید مراسمات مذهبی خود را با بلند انجام دهیم تا دشمنان بفهمند معنویت از بین رفتنی نیست.

معنویت به هیچ عنوان از بین رفتنی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام محمدمهدی یاوری، مبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: امامزاده‌ها واسطه بین ما و ائمه اطهار(ع) هستند لذا ما درخواست‌های خود را به امامزاده‌ها می‌گوییم تا آن‌ها واسطه شوند.

وی افزود: امامزاده فقط برای زیارت نیست بلکه امامزاده تاریخ یک قوم و اعتبار اول مردم است همانطور که امامان اعتبار تشیع و سبب فخر و افتخار دوستدارانشان هستند.

مبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید تصریح کرد: حق هر انسانی به امامزاده این است که به ما توجه کنند و مشکلات شما را حل کنند، امامزاده‌ها به انسان‌ها نظر دارند و جواب سلام همه را می‌دهند.

یاوری یادآور شد: گرد و غبار حرم به شانه مؤمن بشیند شیطان کُش است و جنس زیارت اهل بیت(ع) با جنس کارهای دنیوی دیگر فرق می‌کند و اگر دل بگیرد امامزاده‌ها را واسطه قرار دهیم.

وی خاطرنشان کرد: امام رضا(ع) امید مؤمنان است و دشمنان بیان می‌کردند اگر کرونا بخواهد از بین برود درب‌های حرم باید بسته شود اما به برکت امامان معصوم و دانشمندان کرونا رفته اما دیگر کشورهای پیشرفته با آن همچنان درگیر هستند.

مبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید گفت: دشمن درصدد است پسران را بی‌غیرت و دختران را بی‌حجاب جلوه دهند که این دروغ است و باید ببینید مردم در مراسمات مذهبی چه می‌کنند و امروز میلیون‌ها آدم پای پرچم اشک ریختند و حاجت گرفتند.

یاوری مطرح کرد: معنویت به هیچ عنوان از کشور خارج نشده لذا باید مراسمات مذهبی خود را با بلند انجام دهیم تا دشمنان بفهمند معنویت از بین رفتنی نیست.

انتهای پیام/ ۶۹۰۱۴/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول