اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

تخلیه ساختمان پارلمان عراق همزمان با تظاهرات در بغداد

همزمان با تظاهرات گسترده کارمندان وزارت برق در یکی از ورودی های منطقه سبز بغداد، نیروهای امنیتی عراق، ساختمان پارلمان این کشور را تخلیه کردند.

تخلیه ساختمان پارلمان عراق همزمان با تظاهرات در بغداد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یک منبع آگاه امنیتی، امروز (سه‌شنبه، ۷ ژوئن)، از تخلیه ساختمان پارلمان عراق از کلیه کارمندان به دلیل تظاهرات پیمانکاران وزارت برق در منطقه سبز، خبر داد.

به نوشته رسانه‌های عراقی، نیروهای امنیتی این کشور، در پی تظاهرات کارمندان وزارت برق در منطقه سبز و زخمی شدن چند تن از تظاهرات‌کنندگان در درگیری با این نیروها در یکی از ورودی‌های منطقه سبز، ساختمان پارلمان را تخلیه کردند.

تظاهرات‌کنندگان خواستار تثبیت وضعیتشان در چارچوب قانون امنیت غذایی که روز چهارشنبه (فردا) در پارلمان در خصوص آن رأی‌گیری خواهد شد، هستند.

صدها نفر از کارمندان قراردادی در وزارت برق و تمامی ادارات برق بغداد و استان ها از صبح امروز در مقابل ورودی منطقه سبز از سمت هتل الرشید به ویژه مقابل ساختمان پارلمان تظاهرات کردند.

کمیسیون مالی پارلمان عراق، پیش از این اعلام کرده بود که وضعیت کارمندان قراردادی در چارچوب قانون امنیت غذایی تدارک دیده شده از سوی این کمیسیون، تثبیت نخواهد شد و وزارت دارایی به دو نامه رسمی این کمیسیون در خصوص نحوه برخورد با مدرسین، نیروهای قراردادی‌ و روز مزد و تبدیل وضعیت آن‌ها بر اساس مصوبه 315 پاسخ نداده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول