اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

دادگستری مازندران مامور پیگیری ماجرای کاخ پرحاشیه سیمرغ شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران از ماموریت به دادگستری مازندران درباره کاخ ویلا «سالدوزکلا» قائم‌شهر خبر داد.

دادگستری مازندران مامور پیگیری ماجرای کاخ پرحاشیه سیمرغ شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، ماجرای کاخ پرحاشیه سیمرغ از آگهی فروش در فضای مجازی شروع شد و پرسروصدای زیادی به پا کرد که در این زمینه موضوع جالب توجه ساخت این کاخ در میان اراضی باغی است که مطمئنا برای احداث آن درختان زیادی قطع شدند این سوال را در ذهن به وجود می‌آورد که این مجموعه‌ای با این وسعت چگونه در وسط این همه اراضی زراعی و باغی ساخته شده است.

این کاخ درحالی در میان هکتارها اراضی باغی سردرآورده است که بحث برخورد جدی با تغییر کاربری اراضی به‌صورت جدی در دستور کار قرار دارد.

پی از این ماجرا پیگیری مسوولان در دستور کار قرار گرفت به‌طوری‌که پای سازمان بازرسی و قوه قضائیه به موضوع کاخ ویلای جنجالی مازندران باز شد.

روح‌الله سلگی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: مازندران باید در مسیر تولید و کانون اصلی تولید محصولات کشاورزی باشد.

وی افزود: بحث تغییر کاربری اراضی و تبدیل اراضی به ویلا در کنار اینکه موضوع فساد است، فراتر مازندران را از مسیر تولید دور می‌کند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با هشدار نسبت به عوارض زیست‌محیطی و مشکلات مازندران، خاطرنشان کرد: باید جلوی چنین مواردی گرفته شود و به‌صورت جدی در دستور کار مسوولان قرار گیرد.

سلگی گفت: در این زمینه به دادگستری مازندران ماموریت داده شده که در این راستا با جدیت ورود پیدا کند.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول