اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

سرلشکر موسوی: ارتش مقتدر نقش مهمی در ایجاد امنیت، ثبات و اقتدار کشور دارد

فرمانده کل ارتش در نشست با دانشجویان مدیریت دفاعی گفت: حضور ارتش در کشور، امنیت آفرین است و همه اتفاق نظر دارند که وجود یک ارتش مقتدر حتی در زمان صلح، نقش مهمی در ایجاد امنیت، ثبات و اقتدار یک کشور دارد.

سرلشکر موسوی: ارتش مقتدر نقش مهمی در ایجاد امنیت، ثبات و اقتدار کشور دارد

به گزارش خبرگزاری فارس، نشست هم اندیشی امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش با دانشجویان مدیریت دفاعی دوره ۳۲ دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش برگزار شد.

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش در این نشست ضمن تبریک ایام ولادت امام رضا (ع) و دهه کرامت، به جایگاه مهم نیروهای مسلح در اتفاقات جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: حضور ارتش در کشور، امنیت آفرین است و همه اتفاق نظر دارند که وجود یک ارتش مقتدر حتی در زمان صلح، نقش مهمی در ایجاد امنیت، ثبات و اقتدار یک کشور دارد.

وی در خصوص نگاه فرمانده معظم کل قوا به ارتش گفت: امروز ارتش در نگاه معظم‌له و همچنین مردم و مسئولان، عزیز و ارزشمند است و نقش ارتش و اقدامات آن در پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و سال‌های پس از آن در صفحات تاریخ  کشورمان ثبت شده  است.

در این نشست دانشجویان، سوالات، دیدگاه ها و راهکارهای خود را با فرمانده کل ارتش مطرح کردند، فرمانده کل ارتش نیز ضمن تبیین اهداف و راهبردهای ارتش در حوزه‌های گوناگون در مورد موضوعات مطرح شده از سوی دانشجویان، با آنها تبادل نظر و گفتگو کرد.

انتهای پیام/ ت 138

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول