اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

شعبه ویژه‌ بررسی پرونده‌های گران فروشی اصناف در تعزیرات تشکیل شده است

وزیر دادگستری گفت: شعب ویژه‌ای در سازمان تعزیرات برای بررسی پرونده‌های گران فروشی و کم فروشی اصناف تشکیل داده‌ایم تا در اسرع وقت به آنها رسیدگی کنیم.

شعبه ویژه‌ بررسی پرونده‌های گران فروشی اصناف  در تعزیرات تشکیل شده است

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، امین حسین رحیمی وزیر دادگستری صبح امروز (چهارشنبه 19 خرداد) در حاشیه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در مورد بررسی گرانی‌های اخیر اظهار داشت: اصناف و مسئولان بازرسی پرونده‌های زیادی را به سازمان تعزیرات ارائه دادند.

وی ادامه داد: شعب ویژه‌ای را در سازمان تعزیرات برای بررسی این پرونده‌ها تشکیل داده‌ایم و رسیدگی به این پرونده‌ها در اسرع وقت انجام می‌شود. 

وزیر دادگستری تصریح کرد: در ایام تعطیلات خرداد ماه با توجه به دستور معاون اول رئیس جمهور، روسای شورای تعزیرات در محل کارشان حاضر شدند و بیش از ۱۹ هزار پرونده مورد بررسی قرار گرفت. پرونده‌ها در مدت بسیار کوتاهی بررسی می‌شود اما گزارشات تخلفات بسیار زیاد است. 

رحیمی در پاسخ به سوالی در مورد حادثه متروپل گفت: وزارت دادگستری در آنجا اختیاری ندارد دادستانی کل استان و قوه قضاییه بررسی‌هایی را انجام دادند پرونده در این خصوص تشکیل شده است که در حال تحقیق از مقصر این پرونده هستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول