اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  محیط زیست و گردشگری

برگزاری تور آشناسازی برای ۱۵ فعال گردشگری روس

اولین تور آشناسازی از کشور روسیه در سال ۱۴۰۱ با هدف معرفی ظرفیت‌های گردشگری کشورمان در دوران پسا کرونا در حال برگزاری است.

برگزاری تور آشناسازی برای ۱۵ فعال گردشگری روس

به‌گزارش خبرگزاری فارس، برگزاری تورهای آشناسازی از کشورهای بازار هدف جزو برنامه‌های اصلی دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی است تا متناسب با موضوعات مختلف فرصت بازدید و آشنایی با ظرفیت‌های گردشگری کشور فراهم شود.

در راستای تحقق این ماموریت و با رویکرد شروع مجدد گردشگری در دوران پساکرونا تور آشناسازی ویژه گروه ۱۵ نفره فعالان گردشگری روسیه شامل توراپراتورها و مدیران دفاتر خدمات مسافرتی تدارک دیده شده است. 
فعالان گردشگری روس از روز سه‌شنبه ۱۷ خردادماه وارد کشور شده‌اند و تا روز شنبه ۲۱ ماه جاری از استان‌های تهران، اصفهان و فارس بازدید می‌کنند.  
طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته این گروه ضمن بازدید از جاذبه‌ها و ظرفیت‌های میراثی، تاریخی، گردشگری و تفریحی کشورمان اقدام به تعریف تورهای تخصصی مرتبط و نیز تسهیل روابط گردشگری دو کشور خواهند کرد.
توراپراتورهای روسی در روز اول ورود به کشورمان از برخی از آثار و جاذبه‌های تاریخی و مدرن پایتخت بازدید داشته‌اند.
سفر به استان‌های فارس و اصفهان برای بازدید از آثار تاریخی نظیر ارگ کریمخانی، بازار وکیل، باغ ارم، مسجد نصیر‌الملک، مقبره احمد بن موسی شاهچراغ، پاسارگاد و بناهایی همچون مسجد شیخ لطف‌الله، عالی‌قاپو، کلیسای وانک، سی و سه پل در برنامه‌های تور آشناسازی فعالان گردشگری کشور روسیه قرار دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول