اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

عزم راسخ شهرداری سی‌سخت در بازگشایی معابر/همکاری کم نظیر مردم در خیابان فردوسی

شهردار سی‌سخت گفت: بازگشایی معابر شهر سی سخت در راستای آسفالته شدن و برون رفت از وضعیت موجود در حال انجام است.

عزم راسخ شهرداری سی‌سخت در بازگشایی معابر/همکاری کم نظیر مردم در خیابان فردوسی

کیانوش صیادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سی سخت اظهار کرد: معابر شهر سی‌سخت جهت آسفالت‌ریزی و برون رفت از وضعیت موجود بازگشایی می‌شوند.

وی در حاشیه پروژه بازگشایی خیابان۲۰ متری فردوسی گفت: یکی از اولویت‌های کاری شهرداری، تملک املاک مسیر و بازگشایی معابر اصلی و فرعی در شهر است که می‌تواند کمک قابل توجهی در روان‌سازی بار ترافیکی و توسعه  متوازن شهری داشته باشد.

این مسئول امور شهری یادآور شد: در همین راستا شهرداری سی سخت در تلاش است با فراهم‌ کردن شرایط لازم خواست شهروندان مبنی بر بازگشایی این مهم را محقق و برآورده سازد.

صیادی با اشاره به بازگشایی خیابان فردوسی خاطرنشان کرد: یکی از محورهای مهم خیابان فردوسی است که ضمن رایزنی و توافق با مالکین مجاور این مسیر طبق برنامه عملیات بازگشایی با همکاری قابل ستایش مالکین ابتدای مسیر در حال اجراست.

صیادی در ادامه گفت: عملیات تعریض معابر با هدف گسترش شهر، بهبود عبور و مرور در جهت آسایش شهروندان و رفع مشکلات ترافیکی و در راستای خدمت رسانی بهتر و شایسته به شهروندان انجام می شود که ِمی طلبد شهروندان درجهت بازگشایی معابر و توسعه شهر، همکاری و تعامل لازم را با شهرداری داشته باشند.

 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول