اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

۱۰ هزار نفر از اهالی شهر سنقر زیرپوشش شبکه جمع‌آوری فاضلاب مدرن قرار می‌گیرند

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان سنقر و کلیایی، از آغاز عملیات اجرایی شبکه جمع‌آوری فاضلاب در شهر سنقر خبر داد و گفت: با اجرای این پروژه تعداد ۱۰ هزار شهروند در این شهر تحت پوشش شبکه جمع‌آوری فاضلاب مدرن قرار خواهند گرفت.

۱۰ هزار نفر از اهالی شهر سنقر زیرپوشش شبکه جمع‌آوری فاضلاب مدرن قرار می‌گیرند

به گزارش خبرگزاری فارس در کرمانشاه، محمدمهدی سلطانیان مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان سنقرو کلیایی امروز در جمع اصحاب رسانه، از آغاز عملیات اجرایی پروژه شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهر سنقر خبر داد.

وی اظهار کرد: طول کل شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهر سنقر ۱۴۷ کیلومتر است، با توجه به اینکه ۱۱۳ کیلومتر از این میزان به صورت مدرن و ۳۴ کیلومتر شبکه سنتی است، لذا به‌منظور ارتقا و توسعه شبکه مدرن فاضلاب، اجرای پروژه شبکه جمع‌آوری فاضلاب سطح شهر سنقر به متراژ ۹هزار متر در قالب ۲ قرارداد در دستور کار قرار گرفت.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان سنقرو کلیایی اعتبار این پروژه را ۶۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: این پروژه که شامل ۹ هزار متر لوله‌گذاری شبکه جمع‌آوری فاضلاب در سایزهای ۲۰۰ تا ۵۰۰ میلیمتر و از نوع پلی‌اتیلن، اجرای تعداد ۲۶۵ عدد منهول فاضلاب و نصب و استانداردسازی تعداد ۷۰۰ فقره انشعاب فاضلاب است، در قالب ۲ پیمان آغاز و پیش‌بینی می‌شود این پروژه‌ها در مدت زمان یک‌ساله به اتمام برسد.

وی در پایان ارائه خدمات در حوزه فاضلاب را از جمله نیازهای مهم و زیربنایی هر شهر دانست و خاطرنشان کرد: همشهریان گرامی به منظور همکاری هر چه بهتر با پرسنل امور آبفا شهرستان و جلوگیری از مشکلات زیست محیطی ناشی از پس‌زدگی فاضلاب به معابر عمومی در صورت مشاهده هرگونه حادثه مراتب را با سامانه ۱۲۲ حوادث و اتفاقات شرکت آبفا استان در میان بگذارند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول