اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

۵۳ طرح کشاورزی در استان قزوین افتتاح می‌شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: به مناسبت هفته جهاد کشاورزی ۵۳ طرح تولیدی کشاورزی در استان افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

۵۳ طرح کشاورزی در استان قزوین افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، رضا افلاطونی اظهار کرد: به مناسبت هفته جهاد کشاورزی ۵۳ طرح تولیدی کشاورزی در استان افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: این طرح ها شامل ۴۵ طرح آب و خاک، یک طرح دام و طیور، ۴ طرح باغبانی و ۳ ‌طرح صنایع تبدیلی کشاورزی است.

افلاطونی تصریح کرد: برای اجرای این طرح‌ها یک هزار و  ۳۵۳ میلیارد و ۸۳ میلیون ریال از محل اعتبارات ‌دولتی، تسهیلات بانکی و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی هزینه شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین تصریح کرد: با بهره برداری از این طرح‌ها ضمن بهره مندی ۱۹۸۱ خانوار، زمینه اشتغال ۲۲۴ نفر به صورت پایدار و ۱۲۷ نفر به صورت ‌تثبیت اشتغال فراهم شده است.

وی اضافه کرد: در هفته جهاد کشاورزی که از ۲۱ تا ۲۷ خردادماه است علاوه بر افتتاح طرح ها، برنامه هایی همچون غبارروبی گلزار شهدا، دیدار خانواده شهدا و ایثارگران و برپایی میز خدمت در نماز جمعه پیش بینی شده است.

افلاطونی در پایان گفت: شعار محوری هفته جهاد کشاورزی در سال ۱۴۰۱ "کشاورزی دانش بنیان، تولید ملی، امنیت غذایی" تعیین شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول