اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

مشاغل خسارت دیده در زلزله سی سخت احیا شوند/قدردانی امام جمعه از تلاش‌های اداره‌کل کار

امام جمعه سی‌سحت گفت: دستگاه های مربوطه به خصوص اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد در جهت احیای مشاغلی که در زلزله آسیب دیده و متضرر شدند کمک کنند.

مشاغل خسارت دیده در زلزله سی سخت احیا شوند/قدردانی امام جمعه از تلاش‌های اداره‌کل کار

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت حمیدرضا واعظی زاده در دیدار با حجت الاسلام مصباح‌نژاد امام جمعه شهر سی سخت با اشاره به ظرفیت های ویژه شهرستان دنا اظهار داشت: توجه ویژه به بحث اشتغال در شهر سی سخت باتوجه به داشتن پتانسیل های ویژه گردشگری این شهر در کنار تسهیل گری سایر دستگاه ها امری ضروری است که همکاری و مشارکت سایر دستگاه های مرتبط را می طلبد.

وی با تاکید بر این که برای مشکلات و موانع مردم رسالتی داریم افزود: بر پایه همین رسالت و وظایف می بایست با مسیردهی و تقویت فرهنگ کار زمینه ایجاد اشتغال را در منطقه ایجاد کنیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تاثیر علم و فن آوری بر روند تولید و چرخه اقتصادی اظهار داشت: کاری کنیم که نگاه علمی چاشنی کار تولید باشد و بتوانیم در کنار تولید خوب، عرضه کننده خوبی هم باشیم و سهم خود را از بازار بگیریم.

وی با اشاره به دغدغه مندی امام جمعه شهر سی سخت در زمینه های مختلف ابراز داشت: با توجه به ظرفیت ها و توانمندی های شهر سی سخت در زمینه های مختلف از جمله گردشگری و پرورش گیاهان کوهی و دارویی می توان با حمایت های بیش از پیش شاهد شکوفایی صنعت گردشگری و ایجاد اشتغال پایدار در این منطقه باشیم. 

حجت الاسلام ناصر مصباح نژاد بر لزوم همکاری سایر دستگاه ها برای احیای صنوف خسارت دیده زلزله سی سخت تاکید کرد که دستگاه های مربوطه به خصوص اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد در جهت احیای مشاغلی که در زلزله آسیب دیده و متضرر شدند کمک کنند.

 امام جمعه شهر سی سخت اظهار داشت: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد اقدامات ارزنده ای در ماه های اخیر داشته که در بخش اشتغال دیگر مسوولان می بایست همراه و در کنار این نهاد باشند.

مصباح نژاد با بیان این که فرهنگ کار در استان ما معیوب است افزود: آن چه که وظیفه ما می باشد را باید با جان و دل انجام دهیم تا با همکاری سایر نهادها و مردم بتوانیم به سمت کار تولیدی و دانش بنیان برویم.

وی با اشاره ظرفیت های شهر سی سخت در بخش گردشگری عنوان کرد: این شهر در بخش تولیدات کشاورزی و تولید گیاهان دارویی ظرفیت بالایی دارد که با ایجاد مشوق ها، آگاهی بخشی ، آموزش و مهارت آموزی باید زمینه رشد و فعالیت این صنوف را فراهم کنیم.

امام جمعه شهر سی سخت با تاکید بر امر آگاهی بخشی جامعه در بخش اقتصادی گفت: روشنگری و آگاهی بخشی از مهم ترین اقتدامات دولت در شکوفایی تولید می باشد که تریبون امام جمعه آمادگی هرگونه همکاری دراین زمینه را دارد.

حجت الاسلام مصباح نژاد با بیان این که مهم ترین اقدام عمل است و هیچ زبانی رساتر از زبان عمل نیست افزود: انجام برنامه های متنوع اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد در طول هفته کار و کارگر و حضور مدیریت این مجموعه در محل کار کارگران برای قدردانی و تجلیل از و صحبت رو در رو و حضوری و شنیدن حرف های آن ها امری پسندیده بود.

وی با اشاره به اقدامات ارزنده دولت سیزدهم در بخش اقتصادی ابراز داشت: اقدامات اخیر دولت کارهای بزرگی هستند که قابل تقدیر و قابل تحسین هستند و ما تشکر می کنیم از این اقدامات و برنامه های دولت را که در راستای اجرای عدالت اجتماعی انجام می دهد.

امام جمعه شهر سی سخت اقدامات دولت در بحث افزایش حقوق و دستمزد کارگران و بازنشستگان و همچنین طرح بزرگ ریشه کنی فقر مطلق اقدام ارزشمند و یک گام بزرگ در راستای اجرای عدالت اجتماعی به عنوان هدف، فلسفه و روح انقلاب می باشد.

وی با تاکید بر حمایت از صنوف خسارت دیده در زلزله شهر سی سخت اظهار داشت: دستگاه های مربوطه به خصوص اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد در جهت احیای مشاغلی که در زلزله آسیب دیده و متضرر شدند کمک کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول