اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

تعلیق تمامی پروازها در فرودگاه بین‌المللی دمشق

در پی حمله رژیم صهیونیستی به دمشق، وزارت حمل و نقل سوریه اعلام کرد که تمامی پروازها در فرودگاه بین‌المللی دمشق به حالت تعلیق درآمده است.

تعلیق تمامی پروازها در فرودگاه بین‌المللی دمشق

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌های سوری، ظهر امروز (جمعه)، خبر دادند که تمامی پرواز در فرودگاه بین‌المللی دمشق به حال تعلیق در آمده است.

روزنامه سوری «الوطن» به نقل از یک منبع غیررسمی گزارش داد که تمامی پروازها از فرودگاه دمشق و بالعکس در نتیجه حمله رژیم صهیونیستی، بامداد امروز، به حالت تعلیق درآمده است.

لحظاتی بعد خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) به نقل از وزارت حمل و نقل این کشور ضمن تأیید تعلیق پروازها، بدون اشاره به حمله رژیم صهیونیستی خبر داد که در پی از کار افتادن برخی تجهیزات فنی، تمامی پروازها لغو شده است.

وزارت حمل و نقل سوریه در ادامه اضافه کرد که به محض تعمیر تجهیزات، زمان پروازها متعاقبا اعلام خواهد شد.

خبرگزاری رسمی دولت سوریه، صبح امروز، گزارش داده بود که پدافند هوایی این کشور با موشک‌های رژیم صهیونیستی که برخی نقاط جنوب شهر دمشق را مورد هدف قرار داده بودند، مقابله کرده است.

یک منبع نظامی سوری در گفت‌وگو با سانا در این خصوص خبر داد: «در ساعت ۴:۲۰ بامداد امروز، دشمن اسرائیلی با موشک از سمت جولان اشغالی سوریه، نقاطی در جنوب شهر دمشق را مورد هدف قرار داد و پدافند هوایی ما در مواجهه با موشک‌های متجاوز، اکثر آن‌ها را ساقط کرد.»

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول