اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

دولت سیزدهم تکلیف ملت ایران را با دلال‌های اقتصادی روشن کند

امام جمعه اهواز گفت: دولت مقتدر سیزدهم باید برای همیشه تکلیف ملت ایران را با دلال‌های اقتصادی روشن کند.

دولت سیزدهم تکلیف ملت ایران را با دلال‌های اقتصادی روشن کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی‌فرد نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز امروز در خطبه‌های نماز جمعه ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد امام رضا (ع) و اشاره به اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها در اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) و امام هشتم حضرت امام رضا(ع)  اظهار کرد: اهانت به حریم امام رئوف از سوی مزدوران استکبار جهانی  نشانه‌ی کارایی دین است و فیلم عنکبوت مقدس نیز با هدف تضعیف دین تولید شده است.

وی در عین حال با اشاره به شرایط اقتصادی کشور بیان کرد: ما گرانی را قبول داریم اما گرانفروشی و احتکار را قبول نداریم و از دستگاه قضا تقاضا داریم با کسانی که اقتصاد و معیشت مردم را نشانه گرفته‌اند، مقابله کند.

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد با اظهار اینکه چرا باید برنج در این استان احتکار شود، اضافه کرد: مسئولین باید مشکل مردم را حل کنند و در برخورد با محتکران باید قاطعیت داشته باشند.

وی افزود: دولت مقتدر سیزدهم باید برای همیشه تکلیف ملت ایران را با دلال‌های و عمله‌های اقتصادی از خدا بی‌خبر روشن کند.

امام جمعه اهواز در عین حال با اشاره به خاموش‌کردن "دوربین‌های فراپادمانی آژانس" توسط سازمان انرژی اتمی ایران، گفت: مردم کشور ایران فرزندان عاشورا هستند و این ملت را از جنگ نترسانید و جوانان ما برای مقابله با صهیونیست‌های از خدا بی‌خبر لحظه‌شماری می‌کنند و سینه خود را برای شهادت سپر کرده‌اند.  

وی با بیان اینکه خاموش کردن دوربین‌های آژانس یک ارزش است، گفت: اگر مستکبران یک موشک بزنند، کشور ما 50 موشک حواله آنها می‌کند و اگر یکی کشتی بگیرند ما دو کشتی آنها را گروگان می‌گیریم.

امام جمعه اهواز همچنین با تاکید بر لزوم اشاعه فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه گفت: بی‌حجابی حرام است و ما باید در این باره به وظیفه‌ی خود در حوزه امر به معروف و نهی از منکر عمل کنیم چرا که هر کدام از ما مروج مکتب تشیع هستیم.

انتهای پیام/  

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول