اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

امام جمعه دهدشت خطاب به استاندار| نگذارید هتک حرمت به اشخاص در جلسات باب شود

امام جمعه دهدشت خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سربسته می‌گویم اجازه ندهید بی‌حرمتی به اشخاص در جلسات باب شود، در جلساتی شما حضور دارید به برخی از افراد که جایگاه معنوی حاکمیتی دارند بی‌احترامی می‌شود این قابل قبول نیست، ما معتقد هستیم شما کلاس فن و بیان برای برخی مسئولان استانی و شهرستانی برگزار کنید که بدانند کجا و چگونه صحبت کنند.

امام جمعه دهدشت خطاب به استاندار| نگذارید هتک حرمت به اشخاص در جلسات باب شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در آیین عبادی_سیاسی جمعه امروز دهدشت ضمن توصیه خود و همه نمازگزاران به رعایت تقوی الهی، یکی از مصادیق تقوا را تقوای سیاسی عنوان و اظهار کرد: انسان در موضع‌گیری‌های سیاسی خود چه برونی و چه درونی علیه یا له اشخاص، در فضای مجازی و حقیقی باید رعایت تقوا را مد نظر داشته باشد.

امام جمعه دهدشت افزود: اگر کسی مخالف نگاه و عقیده سیاسی ما است نباید بر علیه او خارج از دایره تقوا صحبت کنیم.

وی با بیان اینکه عده‌ای در فضای بی در و پیکر مجازی آبروی اشخاص سیاسی را هدف قرار می‌دهند گفت: اگر کسی مخالف سیاسی است در حیطه سیاسی نقد بشود نه در مباحث دیگر، تقوا صرفا انجام واجبات و ترک محرمات نیست، از مصادیق ترک محرمات در دنیای امروز تقوای سیاسی است.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر ضمن تبریک ولادت با سعادت امام رضا(ع) تصریح کرد: این امام همام با آمدنش به ایران اسلامی با روشنگری‌های خود جلوی انحراف‌های فکری در اسلام و تشیع را گرفت و به واسطه فرزندان او امروز ایران با عزت و دارای مکتب دینی و قوی است.

امام جمعه دهدشت در خطبه دوم دیدار رهبر معظم انقلاب با کارگزاران حج را یادآور شود و با توجه به برخی سفارشات حضرت آقا، بیان کرد: توجه به مناسک و مفاهیم حج و بهره‌وری از مناسک معنوی باید مورد توجه باشد.

وی با توجه به تذکر رهبری نسبت به اتحاد مسلمین گفت: امروز دشمن با ایجاد فضای رسانه‌ای که در اختیار وهابیت قرار داده، شبانه‌روز به مقدسات همدیگر توهین می‌کنند که این مورد تایید علمای شیعه نیست و این فضا را صهیونیست و انگلستان و آمریکا دارند ایجاد می‌کنند.

وی افزود: کسی با عبای بر شانه بلند می‌شود در فضایی که لندن و انگلستان و امثالهم در اختیارشان قرار داده ندای تفرقه سر می‌دهند که این مورد تقوا نیست.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص تامین امنیت حجاج خطاب به آل سعود گفت: شما صاحب مکه و بیت‌الله الحرام نیستید، آل سعود برگزارکننده حج است، باید بهترین میزبانی را برای مسلمانان در نظر بگیرید.

امام جمعه دهدشت هم‌چنین سفارشات رهبر معظم انقلاب در ۱۴ خرداد را یادآور شد و با بیان اینکه برخی به هر بهانه‌ای حذف انقلاب را زیرسوال می‌برند گفت: حادثه‌ای در آبادان اتفاق افتاد و به خاطر سهل‌انگاری چند ناظر و مسئول، این را به پای نظام جمهوری اسلامی می‌نویسند و دشمن از این مسئله سواستفاده می‌کند، این در حالی است همزمان در آمریکا کسی ۱۹ دانش‌آموز را با گلوله به قتل می‌رساند و رسانه‌ها فقط یک تیتر زدند اما به متروپل که می‌رسد روزانه تیترها ایجاد می‌کنند.

وحدانی‌فر بیان کرد: ما باید متوجه جنگ رسانه‌ای و ادارکی دشمن باشیم.

امام جمعه دهدشت صدور قطعنانه آژانس بین‌المللی را بی‌اهمیت خواند و با بیان اینکه این سناریوی کاملا اسرائیلی است گفت: این قطعنانه جایگاه قانونی ندارد و برای جمهوری اسلامی هم ارزش ندارد، برخی بزک‌کنندگان برجام و غرب‌گراها می‌گویند چه شده؟ هیچ اتفاقی نیفتاده؟ این مقاومت و ایستادگی جمهوری اسلامی است که دشمن را مجبور کرده به راه‌های باطل متوسل شود.

وی ایجاد ترس و اضطراب داخلی بین مردم را از اهداف این قطعنامه عنوان و تصریح کرد: آن‌هایی که به این اضطراب ضریب می‌دهند بازوهای رسانه‌‌ای اسرائیل هستند.

امام جمعه دهدشت خطاب به کسانی که دل آن‌ها لرزیده است گفت: نگاه به حوادث اخیر کنید امروز دنیا دنیای مذاکره و تفاهم نیست بلکه دنیای زورگویی است، امروز دیگر دوران کسانی که همه چیز را به برجام و تعامل با کدخدا گره می‌زدند تمام شده است، امروز ندای دیگری در کشور بلند است، سپاه اثبات کرد تنهای کسی در خلیج فارس کدخداست جمهوری اسلامی ایران است ولاغیر.

وی گفت: اینجا دیگر حکومت پهلوی ترسو و بزدل نیست، این جامعه ولی فقیه دارد، سپاه مقتدر، ارتش قهرمان، نیرو انتظامی توانمند و بسیجیان دریا دل دارد،  امروز تنها ایران در منطقه کدخداست و این را بارها ثابت کردیم و خواهیم کرد.

امام جمعه دهدشت اظهار کرد: ما برای محقق‌کردن فرمایشات رهبر انقلاب درنگ نمی‌کنیم و برای فروپاشی رژیم غاصب صهیونیستی روز به روز قوی‌تر و محکم‌تر در میدان هستیم و تا زوال رژیم صهیونیستی دست از جبهه مقاومت برنخواهیم داشت.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر در ادامه صحبت‌های خود خطاب به استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: سربسته می‌گویم اجازه ندهید بی حرمتی به اشخاص در جلسات باب شود، در جلساتی شما حضور دارید به برخی از افراد که جایگاه معنوی حاکمیتی دارند بی‌احترامی می‌شود این قابل قبول نیست، ما معتقد هستیم شما کلاس فن و بیان برای برخی مسئولان استانی و شهرستانی برگزار کنید که بدانند کجا و چگونه صحبت کنند.

انتهای پیام/۸۲۰۱۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول