اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مسؤولان نسبت به وضعیت بازار و جلوگیری از گرانی تدبیر کنند

امام جمعه شهرضا با بیان اینکه امروز در بازار برخی کالاها بیش از حد گران شده، گفت: مسؤولان باید نسبت به وضعیت بازار و جلوگیری از گرانی تدبیر جدی بیاندیشند.

مسؤولان نسبت به وضعیت بازار و جلوگیری از گرانی تدبیر کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، سید نعمت‌اله صالح، امام جمعه شهرضا ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به اینکه در یک ماه اخیر حوادث تلخ و شیرینی در داخل و خارج از کشور اتفاق افتاد، اظهار داشت: مراسم سالگرد رحلت حضرت امام(ره) با عظمت برگزار شد و سخنرانی رهبر معظم انقلاب بسیاری از توطئه‌های دشمن را خنثی کرد.

وی با اشاره به حضور منسجم مردم در محکوم کردن فیلم موهن عنکبوت مقدس، گفت: در خارج از کشور دشمنان با پیروزی‌هایی که در ملت ایران دیدند، جمع شدند و بر علیه ایران توطئه کردند و مسؤولان خیلی جدی در مقابل زیاده‌طلبی دشمنان ایستادند.

صالح با بیان اینکه در مسائل اقتصادی مردم همکاری کردند البته قرار بود چند کالا گران شود اما امروز در بازار برخی کالاها بیش از حد گران شده است، گفت: مسؤولان و مدیران باید نسبت به وضعیت بازار و جلوگیری از گرانی یک تدبیر جدی بیاندیشند.

امام جمعه شهرضا با اشاره به بیانیه شورای حکام آژانس بین‌المللی و محکوم کردن ایران گفت: آن‌ها نمی‌توانند موفقیت ملت ایران را ببیند و مسؤولان نظام یک تو دهنی محکم به آن‌ها زدند و خاموش کردن دوربین‌های فراپادمانی آژانس یک جواب محکم و درست به آژانس بین‌المللی بود، که بدانند با ملت ایران با زور و تهدید نمی‌توان سخن گفت و زیر بار زور نخواهد رفت.

وی با اشاره به هفته محیط زیست گفت: محیط زیست نقش اساسی در زندگی انسان‌ها دارد، چند سال است با پدیده ریزگردها مواجه هستیم، در گذشته این ریزگردها فقط در اطراف مرزها بود اما امروز تا مرکز شهر آمده است و این در نتیجه بی‌توجهی به محیط زیست و خشک شدن تالاب‌ها و از بین رفتن جنگل‌ها است.

صالح در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه باید آن گونه که حق امام رضا(ع) است ادای دین کنیم، بیان کرد: بارگاه منور حضرت معصومه و حضرت شاهچراغ از برکات وجودی امام رضا است، باید شکر این نعمت را به جای آوریم و سعی کنیم فضای زندگی‌مان را با نام و یاد امام رضا(ع) منور کنیم.

امام جمعه شهرضا با بیان اینکه هر چه زمان به جلو می‌رود نام و یاد اهل بیت در ایران و همه ممالک با عظمت بیشتری یاد می‌شود، خاطرنشان کرد: تشکیل کانون خادم یاران رضوی در کشور کار بسیار ارزشمندی است که آستان قدس انجام داد تا در همه شهرها و روستاها نام و یاد امام رضا(ع) در زندگی مردم جلوه‌گر باشد.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول