اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

امام رضایی‌های بندرعباس گرد هم آمدند

همزمان با ولادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها در آستان مقدس امامزاده سید مظفر بندرعباس برگزار شد.

امام رضایی‌های بندرعباس گرد هم آمدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، همزمان با شب ولادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها در آستان مقدس امامزاده سید مظفر این شهر با حضور کاروان زیر سایه خورشید و خادمان حرم مطهر رضوی برگزار شد.

آیت‌الله سید محمدعلی معصومی استاد حوزه و دانشگاه در این اجتماع اظهار داشت: ملت ایران در عشق به امام رضا(ع) بی‌نظیر هستند و همواره ارادت خود را به این امام بزرگوار نشان داده‌اند؛ چنانچه در ماجرای عزیمت حضرت به مشهد در ورودی شهر نیشابور چهار هزار نفر با لوح‌های زرین برای استقبال آن حضرت آماده بودند تا بیانات گهربار حضرت را ثبت کنند.

 

وی افزود: امام رضا(ع) در جمع مردم نیشابور حدیث سلسله الذهب را به نقل از پدران گرامی خود تا پیامبر گرامی اسلام و خداوند متعال نقل کردند.

آیت‌الله معصومی بیان‌کرد: برای ورود به دژ محکم خداوند باید ولایت‌پذیری و ولایت‌مداری خود را تقویت کنیم و اینکه امام رضا(ع) در جمع مردم ایران از بین تمام احادیث، این سخن گهربار را بر زبان جاری می‌کند نشان می‌دهد که ایشان امروز ملت ایران را می‌دیده و راه رسیدن به خدا و ورود به دژ محکم الهی را با ولایت مشخص کرده است.

 

وی تصریح کرد: اگر می‌خواهیم در مسیر امان الهی حرکت کنیم باید تابع ولایت باشیم و در عمل زیر سایه ولایت قرار بگیریم تا در حصار دژ محکم خداوند به امان برسیم.

این استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: امامین انقلاب نیز بر همین مبنا انقلاب را به پیروزی رساندند و جز توحید الهی مسیری را دنبال نکردند.

 

وی خاطرنشان کرد: این روزها دیدیم که عده‌ای غافل با ساخت فیلم عنکبوت مقدس توهین را به امامان را علنی کرده‌اند و از خط‌های قرمز عبور کردند که علت آن سکوت در برابر توهین به ولایت بوده است.

آیت‌الله معصومی گفت: وقتی ولایت مورد اهانت قرار گیرد و از آن جلوگیری نشود به امامن هم توهین می‌کنند اما ما اینجا جمع شده‌ایم که بگوییم ما در دهان کسانی می‌زنیم که به امام ما توهین کنند. 

 

انتهای پیام/۸۸۰۵۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول