اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

تراورس 10 سال است در محدوده راه‌‎آهن شرق مسئولیت ندارد

روابط عمومی شرکت تراورس اعلام کرد: بیش از ۱۰ سال است شرکت تراورس در محدوده راه‌‎آهن شرق فعالیتی نداشته و هیچ گونه قرارداد و مسئولیتی در نگهداری و یا انجام عملیات بهسازی، بازسازی و ... در این خط ندارد.

تراورس 10 سال است در محدوده راه‌‎آهن شرق مسئولیت ندارد

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، روابط عمومی شرکت خدمات مهندسی خط و ابنیه فنی راه آهن (تراورس) پس از صحبت‌های طرح شده توسط میعاد صالحی، مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران در پاسخی عنوان کرد: 

پیرو موضوعات مطرح شده و سوالات شکل گرفته در اذهان عمومی، به استحضار ملت شریف ایران و فعالان حوزه حمل و نقل می‌رساند سانحه تاسف برانگیز ریلی مورخ ۱۴۰۱/۳/۱۸، در محدوده اداره کل راه آهن شرق (طبس) است که بالغ بر ۱۰ سال است شرکت تراورس در این محدوده فعالیتی نداشته و هیچ گونه قرارداد و مسئولیتی در نگهداری و یا انجام عملیات بهسازی، بازسازی و ... در این خط ندارد. بالطبع شرکت‌های دیگری متولی انجام این امور و حفظ ایمنی این محدوده از راه آهن کشور بوده‌اند. لذا سانحه رخ داده هیچ ارتباطی با این شرکت (تراورس) و کارکنان زحمتکش آن ندارد.

به گزارش فارس صبح امروز میعاد صالحی با انتشار یک یادداشت کوتاه در فضای مجازی نوشت:« آیا کسانی که از واگذاری شرکت تراورس به عنوان بازوی تخصصی راه آهن برای تعمیر و نگهداری کل خطوط به مفسد اقتصادی اعدام شده‌ امیر منصور آریا حمایت کرده و امنیت خطوط را به مخاطره می‌اندازند اکنون پاسخگویی سهم خودشان از مشکلات عدیده کارگران مظلوم تراورس و جان‌های پر کشیده سانحه تلخ اخیر هستند؟»

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول