اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

اجرای ۵۸ عنوان برنامه به مناسبت دهه کرامت در شهرقدس

رابط کانون‌های خدمت رضوی شهرستان قدس از اجرای ۵۸ عنوان با کمک خادمیاران رضوی و همکاری ستاد دهه کرامت خبر داد و گفت: تهیه و توزیع ۱۰ هزار بسته تبرکی و پخت و توزیع ۵۸۰۰ پرس طعام متبرک به نمک رضوی بخشی از برنامه های اجرایی به مناسبت ولادت حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) بوده است.

اجرای ۵۸ عنوان برنامه به مناسبت دهه کرامت در شهرقدس

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرقدس، به مناسب گرامیداشت دهه کرامت آیین اختتامیه جشن‌های رضوی با حضور دبیرکانون‌های خدمت رضوی استان تهران و مسوولین کانون‌های خدمت رضوی شهرستان قدس و اعضای ستادی دهه کرامت در سالروز میلاد امام رضا(ع) امشب در مصلی شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه شهرقدس ضمن تبریک ولادت امام رضا(ع) وقدردانی از تلاش‌های خالصانه خادمیاران رضوی اظهار کرد: به واسطه نمک و نبات تبرکی امام هشتم برکتی بر سفره های مردم وارد کرده و اثرات خود را بر مردم جامعه خواهد گذاشت و بر تربیت فرزندان موثر بوده و بذر محبت اهل بیت را بر دل های محبان می کارد و این اقدامات موجب تربیت و پرورش نسل سلیمانی هاست.

وی گفت: در اجرای برنامه های فرهنگی و معنوی مسوولان برای نسل امروز باید سرمایه گذاری کنند و با توجه به در پیش بودن تعطیلات تابستانی نهادها و دستگاه های فرهنگی برنامه ریزی درستی جهت اوقات فراغت نوجوانان و جوانان داشته باشند.

 

علیرضا جانه دبیرکانون های خدمت رضوی استان تهران با تاکید بر اهمیت کمک به مردم و دستگیری از نیازمندان  بیان کرد: با توجه به مدیریت و برنامه ریزی های صورت گرفته شهرقدس اولین شهرستانی بود که ستاد دهه کرامت را تشکیل داد و با آمادگی کامل برنامه های این دهه را برگزار کرد.

وی گفت: تمام هدف در دهه کرامت بر اینست که نور ولایت را در تمام نقاط شهر منتشر کرده و هر قدمی که برداشته می شود با عشق به اهل بیت(ع) بوده و باید با معرفت در این آستان مقدس قدم برداشت.

دبیرکانون های خدمت رضوی استان تهران افزود: حفظ اتحاد و قدردانی از تلاش ها حایز اهمیت بوده و نفس هایی که در مسیر خدمت به اهل بیت(ع) کشیده می شود، ارزشمند است. 

 

همچنین در ادامه قدرت اله کریمی دبیر اجرایی ستاد دهه کرامت و رابط کانون های خدمت رضوی شهرستان قدس به ۵۸ عنوان برنامه طی این ایام اشاره کرد و افزود: خادمیاران رضوی در معیت پرچم متبرک رضوی صحنه های وصف ناپذیری در برنامه ها رقم زدند که این نشان از عشق و ارادت خالصانه مردم به ساحت مقدس امام رضا(ع) است.

وی گفت: پخش صلوات خاصه در حوزه های امتحانی مدارس، آماده سازی و توزیع ۱۸۸۰ بسته معیشتی، پخت و توزیع ۵۸۰۰ پرس غذای گرم و توزیع میان خانواده های واجد شرایط، تهیه ۱۰ هزار بسته تبرکی شامل نبات، نمک و  شکلات و توزیع در برنامه های سطح شهر، برپایی ایستگاه های صلواتی و نصب پرچم های مزین به نام مبارک امام رضا(ع)  از جمله مهمترین برنامه های اجرایی توسط ستاد دهه کرامت بود.

 

دبیر ستاد دهه کرامت شهرستان قدس افزود: دیدار با خانوده معظم شهدا و تجدید میثاق با شهدا، برپایی میزهای خدمت رضوی در مصلی نمازجمعه، استقبال از خدام آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) و عیادت از بیماران بیمارستان ۱۲ بهمن و سردار شهید سلیمانی، دیدار با گروه های جهادی، نیروهای آتش نشانی و هلال احمر و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، اجرای ویژه برنامه ۱۰ شب ۱۰ مسجد بخش دیگری از مهمترین فعالیت های خادمیاران رضوی بوده است.

انتهای پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول