اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

تلاش مضاعف جهت شکوفایی استعدادهای ناب ورزشی در کهگیلویه و بویراحمد

نشست مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد با مدیرکل بازرسی استان بر تلاش مضاعف جهت شکوفایی استعدادهای ناب ورزشی در این استان تاکید شد.

تلاش مضاعف جهت شکوفایی استعدادهای ناب ورزشی در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج نشست مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد با مدیرکل بازرسی استان برگزار شد.

در این نشست مدیرکل بازرسی اظهار کرد: عملکرد اداره کل ورزش در این چند ماهه اخیر از لحاظ پیگیری مطالبات جامعه ورزش رضایت‌بخش است از مدیرکل به دلیل تعامل با ادارات استان و حمایت از ورزشکاران و مدال آوران قدردانی می‌شود.

صالحی گفت: در استان جوانان با استعدادی داریم که باید استعدادیابی شده تا شکوفا شوند همچنین سعی کنید در بحث اشتغال زایی برای جوانان تلاش بیشتری کنید و در هر جایی لازم بدانید ما در کنار ورزش خواهیم بود.

وی افزود: نامه‌های ارباب دجوع بر زمین نماید و مراجعه کنندگان تکریم شوند مدال آوران  را به حال خود رها نکنید و خواسته‌ها را در حد امکان  برآورده کنید در دو بخش آقایان و بانوان باید فعالیتها را چند برابر کنیم تا این استان در کشور زبانزد شود در رشته هایی که توان و برتری داریم فعالیت و تلاش را بیشتر کنید.

عین‌الله دهقان مدیر کل ورزش و جوانان از حمایت‌های بازرسی استان  تشکر و قدردانی کرد و عنوان داشت: تلاشمان را برای فرزندان این مرز و بوم چند برابر می‌کنیم و در توسعه ورزش استان شبانه روز کار می‌کنیم از هیچ تلاشی  برای مردم استان فروگذار نمی‌کنیم و مطمئن باشید در آینده از ورزش استان خبرهای زیادی می‌شنوید.

وی افزود: برای مسابقات کشوری و آسیایی و بین المللی برنامه هایی مدون داریم و طبق اصول علمی گام بر می‌داریم و اداره کل را به میز خدمت و تکریم ارباب رجوع مجهز کرده‌ایم و هیچ مراجعه کننده‌ای بدون پاسخ نمی‌ماند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول