اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

چه کسانی هنوز خود را رقیب نظام می‌دانند؟

دست از حزب و جناح بازی برنداشته‌اند و به وحدت فکر نمی‌کنند و هنوز خود را رقیب نظام می‌دانند ولی جمهوری اسلامی مقتدر را با بی‌بصیرتی محض، و مغرضانه اما ساده‌لوحانه، خدشه پذیر می‌بینند!

چه کسانی هنوز خود را رقیب نظام می‌دانند؟

خبرگزاری فارس؛ یادداشت ـ سیدمنصور رضوی، دبیر شورای عالی اداری در دهه ۷۰: مروری دردمندانه بر بعضی از تالارهای فضای مجازی کشور و قابل توجه انگشت شماری از برخی از اشخاص در آن تالارها که معمولاً موفقیت های جمهوری اسلامی را هر قدر بزرگ و موثر باشد نادیده می‌گیرند و تلاش می کنند کوچک نمایی نمایند و بیان نمی کنند و حتی سعی میکنند پوشیده نگه دارند.

چرا؟ برای اینکه: دست از حزب وجناح بازی برنداشته اند و به وحدت فکر نمی‌کنند و هنوز خود را رقیب نظام میدانند! و ممکن است با ذکر خدمات نظام به مردم، رقیب خیالی سیاسی شان تقویت شود.

بدین ترتیب «حق» را که سرافرازی نظام جمهوری اسلامی است و باعث امیدواری مردم به نظام شهید داده ماست، کتمان می‌کنند ومی‌پوشانند ودر حقیقت کفر می‌ورزند و این‌‌ بهایی است که برای کار سیاسی و جناحی و حزبی خسارت‌بار خود از جیب مردم می‌پردازند، تا حزب و جناح به بن بست رسیده خود را از باتلاق درماندگی نجات دهند وبه خیال خام خود احیاکنند. زهی خیال باطل!

و بدین ترتیب این ته مانده ایمان. و آخرت خود را بر باد می‌دهند و وقتی که می‌پرسیم چرا این کار را می‌کنید می‌گویند برای آنکه می‌خواهیم مسئولین جمهوری اسلامی به خواب غفلت نروند !

عجبا !!!
فقط شما معدود شخصیت سیاسی شکست خورده و به بن بست رسیده بیدارید ومردم همه خواب ؟!

و در همین حال خیانتها و جنایات غربی ها و صهیونیست‌ها را هرچند، که خوشبختانه بی‌تاثیر در تزلزل نظام بزرگ و مقتدر جمهوری اسلامی باشد، آگاهانه و مغرضانه بزرگنمایی می‌کنند تا حدی که مو را کوه نشان می‌دهند! و می گویند ای وای ! کیان ایران زمین رفت ! ببینید کار جمهوری اسلامی به کجا کشیده ! جمهوری اسلامی در حال فروپاشی است !

جمهوری اسلامی مقتدر را با بی‌بصیرتی محض، و مغرضانه اما ساده‌لوحانه، خدشه پذیر می‌بینند ! تا آنجا که با تحلیل‌های آبکی، سطحی، جناحی، حزبی، متعصبانه و غیرعلمی و متحجرانه و الهام گرفته از القائات دشمنان نظام، آن را با رژیم منحوس پهلوی مقایسه می‌کنند و می‌گویند اطرافیان شاه هم به او گفتند که خطر فروپاشی نظام شاهنشاهی در پیش است و توجه ننمود و سرنگون شد ، و با بی شرمی نظام اسلامی را در آستانه فروپاشی معرفی می‌کنند.

اینان مانند مورچگانی که آب در لانه‌اشان رفته و تصور می‌کنند دنیا را آب گرفته‌است، چون حزبشان به بن بست رسیده و سرمایه اجتماعی خود را از دست داده و دچار فروپاشی شده‌اند، تصور می‌کنند نظام مظلوم اما مقتدر وپویا و سرافراز جمهوری اسلامی هم خدای ناکرده به بن بست رسیده است.

و از این روست که مانند ورشکست شده‌های سیاسی، منفعلانه آب در هاون می‌کوبند و توسط شخصیت‌ها وگروه‌های پوشالی و بدون طرفدارشان بیانیه می‌دهند، با فضاسازی‌های غیر‌منصفانه تلاش می‌کنند افکار عمومی را در راستای توهمات خود مهندسی کنند و بابی احترامی به شعور مردم آنها را در جهت منافع پست سیاسی خود فریب می‌دهند.
در حالی که نمی‌دانند مردم دستشان را خوانده‌اند و قهمیده‌اند که آنها فقط به تصاحب قدرت فکر می‌کنند ودیگر هیچ !

آنها باید بدانند چون هدفشان خدا و مردم نیست تلاش‌شان‌ محکوم به شکست و بی ثمر است و نه برای دنیای آنها سودی به همراه خواهد داشت و نه توشه مناسبی برای آخرتشان فراهم خواهد کرد و صد البته لکه ننگ استقبال لبخند دشمنان ملت مظلوم و قهرمان ایران و انقلاب اسلامی را بر دامنشان خواهد نهاد.

وللعاقبة للمتقین

ومکروا و مکر الله والله خیر الماکرین.
رضوی
۱۴۰۱/۳/۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول