اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

در کدام شهر شمال ویلا اجاره کنیم؟

سفر به شمال و بهره‌مندی از زیبایی و فضای بکر آن برای هر فردی جذاب و دل فریب است به طوری که افراد هر فرصتی را برای سفر به این خطه وسیع سرسبز و خوش آب و هوا غنیمت می‌شمارند.

در کدام شهر شمال ویلا اجاره کنیم؟

به خصوص در تعطیلات تابستان کمتر کسی وجود دارد که برای یک سفر سه الی چهار روزه روی استان‌های شمال حساب باز نکرده باشد! البته این موضوع را نیز باید در نظر بگیریم که شهرهای مختلف شمال هر کدام مناسب یک نوع سلیقه هستند و حتی برخی از آن‌ها از لحاظ مسافت ممکن است اولویت خود را از دست بدهند و یا به علت نزدیک بودن به یک شهر مهم مانند تهران به معروف‌ترین تفرجگاه تبدیل شوند. اما یکی از بحث‌های مهم که در کنار مقوله‌های دیگر مانند سلیقه سفر و بودجه کافی، انتخاب ویلای مناسب برای اقامت در آن شهر است. به عبارت دیگر اگر شما به قصد اجاره یک ویلای ساحلی، مکانی را رزرو کرده باشید و در نهایت یک ویلا در کوچه پس کوچه‌های منتهی به ساحل تحویل شما بدهند قطعا توی ذوقتان می‌خورد و پشت دستتان را داغ می‌کنید که برای دفعات بعدی حتما بعضی از شرایط را کنترل کرده و بعد اقدام به رزرو کنید. از دیگر موضوعاتی که برای اجاره ویلا لازم به ذکر است مقدار بودجه شما و امکانات آن ویلا است. فرض کنید می‌خواهید یک ویلای جنگلی تهیه کنید که با شهر فاصله کمی داشته باشد و ترجیحا بافت روستایی داشته باشد. اگر این مورد را به صورت حضوری از املاکی‌ها و کسانی که ویلا اجاره می‌دهند بخواهید نهایتا ویلایی را تحویل شما می‌دهند که فقط نصف شرایطی را که در ذهن شما بود را برای ارائه دارد. در این طپر مواقع راهی به جز رزرو همان خانه نیست اما بهتر نیست که برای سفر بعدی حساب شده‌تر عمل کنیم؟ سایت سفرمارکت همین حالا این امکان را به شما می‌دهد که با روشن کردن اینترنت خود از تمام ویلاهای شهر مقصد با خبر شده و با توجه به شرایط، میزان بودجه و علاقه‌مندی‌هایتان یک ویلا را برای چند روز رزرو کنید. به عبارتی رزرو اقامتگاه و اجاره ویلا با سفرمارکت بسیار آسان است. در ادامه می‌خواهیم برخی از شهرهایی که شرایط خوبی برای اقامت دارند و از ویلاهای با کیفیتی برای میزبانی استفاده می‌کنند اشاره کنیم.

اجاره ویلا در استان مازندران

با استان مازندران این بخش از معرفی‌ها را شروع می‌کنیم. استانی که هم از چشم‌نواز است و هم از نزدیک با سرسبزی و طبیعت کم ‌نظیر خود توجه هر شخصی را به خود جلب می‌کند. در استان مازندران آب و هوایی متعدل را در قسمت ساحلی دریای خزر تجربه می‌کنیم این در حالی است که به صورت سالیانه بیش از ۱۲ میلیون نفر مسافر داخلی و حدود چندین هزار نفر توریست خارجی به مازندران سفر می‌کنند و از جنگل‌ها و سواحل زیبایش دیدن می‌کند. همان‌طور که می دانید در این استان جاذبه‌های طبیعی حیرت انگیز و خاص و همچنین فرهنگ و قدمت مازندران باعث شده تا این استان جایگاه ویژه‌ای میان توریست‌ها و یا مسافران داخلی داشته باشد. حال اگر از ساکنین پایتخت هستید که می‌خواهید به خاطر مسافت کم دو الی سه ساعته تا شهرهای استان مازندران به فکر اجاره ویلا در همین استان هستید و یا به علت زیبایی بی حد و مرز این استان قرار است تعطیلات خود را در مازندران بگذرانید در ادامه به سه شهر توریستی و معروف این استان اشاره خواهیم کرد. لازم است بدانید که برای رفتن به برخی از این شهرها مانند محمودآباد می توانید از راه هوایی نیز استفاده کنید و با خرید بلیط هواپیما مسیر را برای خود و عزیزانتان هموارتر کنید.

محمود آباد

شهر محمود آباد به دلیل نزدیکی به تهران جزو شهرهای محبوب ساحلی برای اجاره ویلا شمال به شمار رفته و در عین حال یکی از مدرن‌ترین و البته مجهزترین شهربازی‌های شمال را در خود جای داده است. نام این شهربازی سرزمین رویاها بوده و در کنارش مناسب ترین ساحل محمودآباد را برای شنا و تفریح در دسترس خواهید داشت. به عبارتی می‌توانید با یک تیر چند نشان بزنید زیرا تمامی امکانات به صورت یک جا در این ساحل وجود دارد و شما با سفر به این ساحل می‌توانید در یک مکان هم از شهربازی، هم آلاچیق و هم از تفریحات آبی مانند قایق سواری استفاده کنید. خوب است بدانید که در اکثر سواحل محمود آباد سفره ‌خانه سنتی و رستوران‌هایی با غذاهای محلی و یا بین المللی وجود دارد که می‌تواند در کنار طرح سالم سازی دریا و همچنین پلاژهای مخصوص آقایان و بانوان سفر خاطره انگیزی را برایتان به ارمغان بیاورد. لازم است بدانید در شهربازی سرزمین رویاها بازی‌هایی از قبیل سفینه فضایی، سینما ۶ بعدی پاندول و سرسره چرخان وجود دارد. برای اجاره ویلا در محمود آباد می‌توانید از بخش رزرو ویلا و اقامتگاه در سایت سفرمارکت نسبت به اجاره اقدام کنید.

رامسر

اگر می‌خواهید عروس شهر‌های ایران را ببینید باید برای تعطیلات تابستانه امسال برنامه سفرتان را به رامسر بچینید تا بتوانید از جذابیت‌های گردشگری متنوع و زیبای آن دیدن کنید. شهر رامسر یک با جنگل‌های انبوه و سرسبز است که خود به تنهایی به دریا هم راه دارد و لازم نیست برای رفتن لب ساحل به شهر دیگری بروید. موقعیت جغرافیایی این شهر به طوری است که در غربی‌ترین منطقه مازندران واقع شده و از سمت شرق با تنکابن، از طرف غرب با چابکسر، از قسمت جنوب با رشته‌کوه‌های البرز و از سمت شمال با دریای خرز همسایه است. به همین خاطر با اجاره ویلا رامسر به تمامی این جاذبه‌های توریستی دسترسی خواهید داشت. البته فراموش نکنید که رامسر با جاذبه‌هایی بسیار زیبا و روح نواز مانند تله کابین رامسر، منطقه رویایی جواهرده، قلعه مارکوه، چشمه‌های آب گرم فراوان، جنگل دالخانی و موارد دیگر علاوه بر این که روزهای شاد و پر طراوتی را برایتان می‌سازد کاری می‌کند که دیگر نتوانید در سفرهای بعدی به سادگی از شهر رامسر گذر کنید.

سلمان شهر (متل قو)

به احتمال خیلی زیاد آوازه متل قو یا همان سلمان شهر به گوشتان خورده است. متل قو یکی از شهرهای زیبا و البته تمیز مازندران است که به طبع ویلاهای گران‌تر و هتل‌های با کیفیت‌تری برای اقامت دارد. البته این موضوع را فراموش نکنید که تفریحات آبی هم در این شهر قیمت بالاتری نسبت به بقیه شهرهای شمالی دارد. سلمان شهر مانند یک شهر مدرن اما در خطه مازندران به فعالیت خود ادامه می‌دهد و از جاذبه‌های تفریحی و گردشگری آن می‌توان به وجود پروژ قو الماس خاورمیانه در آن، مراکز خرید بزرگ که همگی اکثر برندهای معروف را پوشش می‌دهند، غار آبی دانیال که یک جاذبه توریستی تاریخی به شمار می‌رود و البته ساحل و جنگل‌های چشم نوازش اشاره داشت. اجاره ویلا ساحلی متل قو یا همان سلمان شهر به قدری می‌تواند برایتان جذاب باشد که به طور کل از روزمرگی خود دور شده و طی سه الی چهار روز کاملا ذهنتان از انرژی منفی خالی شود.

اجاره ویلا در استان گیلان

در معرفی‌ بعدی می‌رسیم به استانی که سال‌هاست به علت داشتن جاذبه‌های گردشگری متعدد و فضای بی نهایت بکر و جذاب خود بسیاری از افراد را شیفته و مرید خود کرد است. سفر به گیلان مخصوصا طی سال‌های اخیر با وجود تمهیدات جدید و به دلیل داشتن طبیعتی بکر و فضایی مثال زدنی مورد توجه مسافران داخلی و خارجی قرار گرفته است. اگر بخواهیم استان زیبای گیلان را برایتااان توصیف کنیم باید بگوییم که با ورود به آن آرامشی به سراغتان می‌آید که همراه با اکسیژن داخل هوا ریه‌هایتان نیز تازه می‌شود. در این استان جنگل‌های زیبا و حیرت انگیز، کوهستان‌های غربی و شرقی که آب و هوا را مطبوع‌تر از قبل می‌کند، سواحل و تالاب بین المللی انزلی همگی از مواردی هستند که این استان را از دیگر مناطق شمال متمایز می‌کنند. خوب است بدانید در گیلان مرکز متعدد تاریخی، مذهبی و تفریحی وجود دارد که اصلا نمی‌گذارد ساعتی را در سفر به گیلان را بی برنامه بگذرانید.

ماسال

برای دیدن پدیده اقیانوس ابر حتما به ماسال بروید. قبل از هر چیز باید بگوییم که قیمت اجاره ویلا در استان گیلان کمی پایین‌تر از مازندران است و می‌توانید به راحتی با جستجوی ویلا ماسال به نیاز خود برای اقامت در این شهر پاسخ دهید. زیبایی شگفت انگیز برخی از شهرهای شمالی به اندازه‌ای شما را خود غرق می‌کند که ذهن و جسمتان به همراه هم از روی زمین بلند شود. البته این اتفاق فقط در ماسال می‌افتد زیرا همان‌طور که ایستاده‌اید از زیر پایتان تا جایی که چشمتان کار می‌کند، مملو از ابرهای تیره و روشن است. در این لحظه حس آرامش و لذتی را تجربه می‌کنید کهتا به حال در زندگی برایتان رخ نداده بود. همان‌طور که گفته شد ماسال یک شهر در استان گیلان است که به دلیل طبیعت دست نخورده آن در ایران از شهرت خاصی برخوردار است. شاید با دیدن نام ماسال یاد کوه‌های تالش نیز بیفتید. خوب است بدانید ماسال همجوار کوه‌های تالش بوده و اجاره ویلا دراین منطقه می‌تواند یکی از زیباترین و بهترین سفرهای شما به شمال ایران باشد.

فومن

پایتان را که به شهر فومن می‌گذارید با طبیعت سرسبز، باغ‌های میوه متنوع، شالیزارهای خوش عطر، درختان تنومند و بلند مواجه می‌شوید که قدمتی ۲۵۰۰ ساله را به رخ می‌کشد. در فومن می‌توانید آب و هوایی معتدل را تجربه کنید و با اجاره ویلا فومن تجربه اقامت در سرزمینی رویایی و سرسبز را داشته باشید که سال‌ها مزه‌اش از زیر دندانتان بیرون نخواهد آمد. در سفر به فومن زیبایی‌های بصری دیگری هم که شامل غرفه‌های صنایع دستی، فروشگاه‌های خوراکی‌های بومی، کلوچه‌های فوق العاده معروف و خوشمزه  را در دسترس خواهید داشت. البته جاذبه‌های توریستی از قبیل پارک فومن، قلعه رودخان، غار خون فوشه، روستای فوشه، ییلق زودل سر و موارد دیگر هم در فومن انتظارتان را می‌کشند.

زیباکنار

زیبا کنار یک شهر ساحلی است که در فاصله ۴۰ کیلومتری بندر انزلی قرار گرفته و به علت نزدیکی به بندر انزلی عضو منطقه آزاد محسوب می‌شود. زیبا کنار مانند اسمش ظاهری سرسبز و آب و هوایی مطبوع دارد و مناسب کسانی است که برای تعطیلات تابستانه قصد سفر به یک جای آرام و خلوت را دارند. البته هر طرف این شهر را که مشاهده کنید پر از ویلاهای متنوع است که قرار است با ویژگی‌ها و شرایط خاص خود دل شما را تصاحب کند. با اجاره ویلا زیباکنار می‌توانید از جاذبه‌های بندر انزلی که شامل پارک ملی بوجاق، ساحل چمخاله، پارک جنگلی کیاشهر و دیگر موارد است دیدن کرده و سفر خود را با گشت و گذار در مراکز خرید اطراف هیجان انگیزتر کنید.

اجاره ویلا در استان گلستان

همان‌طور که می‌دانید شمال کشور و استان‌هایی که به دریای خزر راه دارند از ۳ استان تشکیل شده‌اند و استان گلستان آخرین بحث از لیست معرفی این مقاله است. البته گلستان نام جدیدی است که برای این سرزمین تاریخی انتخاب کرده‌اند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید در طول تاریخ و تا سده هفتم هجری آن را به نام ایالت گرگان می‌شناختند و از اسفند ۱۳۱۶ نام کنونی را به خود گرفته است.

گرگان

همان‌طور که می‌دانید شهر گرگان از مهم‌ترین و قدیمی‌ترین شهرهای استان گلستان بوده که قدمتی چند هزار ساله دارد و همچنین مرکز استان گلستان نیز محسوب می‌شود. گرگان دارای جاذبه‌های تاریخی، طبیعت‌های بکر و مناطق مذهبی زیادی دارد که می‌تواند برای علاقه‌مندان به تاریخ بسیار شگفت انگیز به نظر برسد. برای رزرو اقامتگاه در این شهر بزرگ می‌توانید با خرید بلیط قطار از سایت و یا اپلیکیشن سفرمارکت سفرتان را به بهترین شکل ممکن مدیریت کرده و روزهای خاطره انگیزی را برای خود و همراهانتان رقم بزنید.

گنبد کاووس

اگر دوست دارید در یکی از شهرهای قدیمی استان گلستان اقامت داشته باشید گنبد کاووس گزینه مناسبی برای شماست. شاید برایتان جالب باشد که بدانید حدود نیمی از اهالی این شهر اهل سنت هستند و همین موضوع باعث شده تا بتوانید مناطق و مراکز این افراد را هم در سفر به گنبد کاووس ببینید. با اجاره اقامتگاه گنبد کاووس می‌توانید از جاذبه‌های گردشگری دیگری مانند گنبد کاووس، برج گنبد قابوس، سد گلستان و تالاب الماگل بازدید کرده و در حال و هوای مردمان این خطه از کشورمان چند روزی را زندگی کنید. از آثار تاریخی و مذهبی این شهر هم می‌توان به زیارتگاه امامزاده یحیی بن زید که نوه امام زین‌العابدین (ع) است اشاره کرد.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول